توشیبا 506
خوب نیوز
توشیبا 506
جمعه 6 بهمن 1402 ساعت 8:16 | بازدید : 10983 | نویسنده : tarANEH | ( نظرات )


توشیبا 506 یکی از دستگاه های کپی کلاس متوسط ​​عملکرد است. به لطف عملکرد اسکنر رنگی، این مدل دستگاه به کاربران اجازه می دهد تا انواع اسناد کاغذی را به سرعت دیجیتالی کنند. همچنین این دستگاه کپی وسیله ای مناسب و پرکاربرد برای دفاتر فنی، شرکت های کوچک و دفاتر بزرگ می باشد.

برای اطلاع از مشخصات توشیبا 506

توشیبا 506 علاوه بر عملیات کپی به لطف چند کاره بودن، می تواند نیازهای کاربر را در زمینه اسکن و چاپ نیز برطرف کند. خرید این مدل دستگاه کپی چند کاره بسیار آسان است و افرادی که توانایی خرید چند دستگاه کپی را ندارند بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه کپی به کاربران اجازه می دهد تا کارهای خود را با دقت و سرعت انجام دهند. بنابراین، ما برخی از مشخصات فنی این مدل دستگاه کپی را می دانیم.

سرعت چاپ

همانطور که می دانید سرعت چاپ دستگاه های کپی با تعداد صفحات چاپ شده در دقیقه اندازه گیری خواهد شد. این مدل دستگاه کپی قابلیت چاپ 50 صفحه در دقیقه را دارد. بنابراین سرعت بالایی دارد و برای چاپ اسناد مختلف مناسب است.

ترتیب

توشیبا 506 وزن و ابعاد مناسبی دارد به این ترتیب اندازه این دستگاه 575*586*756 میلی متر و وزن 60 کیلوگرم می باشد. بنابراین در محیط کار فضای زیادی را اشغال نمی کند.

امکان بزرگنمایی و بزرگنمایی

یکی از ویژگی های مهم و بارز بسیاری از دستگاه های چاپ از جمله توشیبا 506 بزرگ شدن متون، تصاویر و نسخه های مختلف است. بنابراین این مدل پرتابل قابلیت بزرگنمایی از 25 تا 400 درصد را دارد.

زمان گرم کردن وسایل

همانطور که می دانید، پس از روشن کردن دستگاه، قبل از تهیه اولین کپی، باید مدتی صبر کنید تا چاپگر گرم شود. Toshiba 506 یک صفحه اول را در 3.7 ثانیه کپی می کند و 20 ثانیه طول می کشد تا گرم شود و کار کند. بنابراین، دارندگان این دستگاه برای آماده شدن برای کپی نیازی ندارند که دستگاه را همیشه روشن نگه دارند. این مزیت به نحوی در مصرف برق دستگاه تا حد زیادی و قابل قبولی صرفه جویی می کند.

کیفیت و وضوح توشیبا 506

یکی دیگر از مزایای مهم دستگاه های فتوکپی کیفیت و دقت چاپ اسناد است. لازم به ذکر است که کیفیت یک دستگاه چاپ بر اساس DPI سنجیده می شود و هر چه این استاندارد بالاتر باشد بهتر است. هرچه وضوح و کیفیت تصویر بالاتر باشد، کیفیت تصویر بالاتر است. بهتر است توجه داشته باشید که توشیبا 506 قادر است اسناد و عکس های مختلف را با کیفیت 600x2400 کپی و چاپ کند، بنابراین اسناد چاپ شده توسط این مدل دستگاه از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

کانالهای ارتباطی

یکی از ویژگی های دستگاه های کپی آوافرهنگ که تأثیر مستقیمی بر کارایی آنها دارد، تعداد و تنوع روش های ارتباطی در نظر گرفته شده برای دستگاه است. توشیبا 506 مجهز به بی سیم و بلوتوث است. بنابراین کاربران به راحتی می توانند اطلاعات و داده های مورد نیاز خود را انتقال دهند.

توشیبا 506 امنیت بالا

توشیبا در هر سطحی برای این مدل دستگاه کپی چند منظوره محافظ ویژه ای تعبیه کرده است. بنابراین کاربران به راحتی می توانند محتوای ارزشمند و حساس خود را بر روی دستگاه ذخیره کنند. لطفا توجه داشته باشید که این مدل دستگاه کپی از امنیت بیشتری نسبت به نسل قبلی برخوردار است.

فن آوری

بنابراین از چنان فناوری استفاده می کند که دسترسی به اطلاعات بدون رمز عبور غیرممکن خواهد بود. دسترسی به اطلاعات بدون رمز عبور تنها در صورتی امکان پذیر است که هارد دیسک دستگاه قطع شده باشد. در واقع توشیبا 506 از امنیت بالایی با پروتکل های مختلف و رمزگذاری با ظرفیت کامل، کنترل دسترسی و احراز هویت کاربر بهره می برد.

دوستدار محیط زیست

اگر حفظ محیط زیست برای شما مهم است توصیه می کنیم توشیبا 506 را انتخاب و خریداری کنید.زیرا این مدل دستگاه کپی به گونه ای ساخته شده است که می تواند آلودگی های محیطی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. همچنین در ساختار این مدل دستگاه کپی، مواد مضر در چاپ کاغذ حذف شده است. در واقع این مدل دستگاه کپی برای رعایت آخرین استانداردهای صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش تولید مواد مضر بر اساس رعایت استانداردهای زیست محیطی طراحی شده است.

قابلیت اسکن

یکی دیگر از ویژگی های مهم توشیبا 506 عملکرد اسکن دوبلکس آن است. این مدل دستگاه می تواند 57 صفحه در دقیقه را برای کاربران اسکن کند. لازم به ذکر است که این سرعت بسیار خوب و برای یک اسکنر مناسب است.

کیفیت مرورگر

این دستگاه علاوه بر سرعت استاندارد اسکنر، سازگار و با کیفیت است. بنابراین، توشیبا 506 دارای کیفیت اسکن 600 DPI است که می تواند انواع فایل ها و اسناد را با کیفیت بالا اسکن کند.

مشاهده اسناد از انواع مختلف

علاوه بر این، این حالت کپی می تواند اسناد را در فرمت های مختلف اسکن کند و همچنین کیفیت و سرعت بالایی را تضمین می کند. با توجه به اینکه مشاغل آموزشی و اداری مستلزم فرمت خاصی از مدارک مورد بررسی است. بنابراین، توشیبا 506 می تواند اسناد مختلف را در فرمت های TIFF، PDF، JPEG، XPS، MS Word، MS Excel و PDF قابل جستجو اسکن کند.

کپی متوالی

کپی پی در پی به تعداد برگه هایی که دستگاه بدون دخالت کاربر چاپ می کند اشاره دارد. تکثیر متوالی در هر دستگاه بسته به ظرفیت و حجم کاری متفاوت خواهد بود. توشیبا 506 می تواند تا 999 نسخه را به صورت همزمان و متوالی کپی کند. این ویژگی دستگاه باعث افزایش چشمگیر سرعت کار دستگاه می شود.

جزئیات فکس

توشیبا 506 قابلیت ارسال فکس از طریق شبکه و اینترنت را دارد. این مدل دستگاه دارای یک گیگابایت حافظه برای ارسال و دریافت فکس و همچنین پشتیبان گیری از اطلاعات می باشد. بنابراین سرعت بالایی برای انتقال اطلاعات دارد. برای فکس کردن یک برگه هر 3 ثانیه.

چاپ سیاه و سفید

دستگاه های فتوکپی می توانند اسناد را به صورت رنگی یا سیاه و سفید چاپ کنند. بنابراین با توجه به این ویژگی قیمت های متفاوتی دارند. بهتر است بدانید که توشیبا 506 قابلیت چاپ اسناد به صورت سیاه و سفید را دارد. بنابراین این مدل دستگاه کپی نسبت به مدل هایی که قابلیت چاپ رنگی را دارند قیمت پایین تری دارد.

ظرفیت حافظه

یکی دیگر از عوامل مهمی که بر استفاده از هر دستگاه تأثیر می گذارد ظرفیت و حافظه دستگاه است. توشیبا 506 دارای 1 گیگابایت رم و 60 گیگابایت فضای هارد دیسک است. بنابراین کاربران به راحتی می توانند دستورات و اطلاعات خود را ذخیره کرده و در صورت نیاز از آنها استفاده کنند.

امکان بزرگنمایی و بزرگنمایی

یکی از قابلیت های مهم و چشمگیر بسیاری از دستگاه های چاپ از جمله توشیبا 506 امکان بزرگنمایی و کوچک نمایی متن، تصاویر و انواع دیگر است. بنابراین، مدل دستگاه کپی می تواند از 25 تا 400 درصد افزایش یابد.

کاغذهای استفاده شده

نوع کاغذی که می‌توانید برای کپی‌ها استفاده کنید، در انتخاب آن‌ها بسیار مهم است. اگر به دنبال دستگاه های چاپ برای چاپخانه ها و چاپخانه ها هستید، مطمئنا هر روز با سفارشات چاپ زیادی با صفحات مختلف مواجه خواهید شد. بنابراین، برای انجام این دستورالعمل ها، چاپگر شما باید بتواند صفحات مختلف با اندازه های مختلف را مدیریت کند.

ضرب و شتم

توشیبا 506 از این نظر بسیار راحت و ایده آل است و می توانید کاغذهایی با سایزهای مختلف A3، A4، A5، A6 در آن قرار دهید و آنها را پرینت یا کپی کنید. همچنین ظرفیت بالای دیسک این مدل دستگاه از دیگر مشخصات آن است. بنابراین می تواند تا 3200 برگ را در خود جای دهد.

نکات مهم هنگام خرید دستگاه های استوک

از آنجایی که آکبند و دستگاه های جدید این روزها بسیار گران هستند، اکثر کاربران تمایل به خرید دستگاه های خارج از قفسه دارند. اما باید مواظب باشید که کیفیت را فدای قیمت نکنید و از هیچ مرکزی تجهیزات خارج از قفسه خریداری کنید.

از فروشگاه های معتبر خرید کنید

دستگاه های استوک خریداری شده از مراکز معتبر از کیفیت بالایی برخوردار هستند. در واقع این مدل از دستگاه های فتوکپی تنها 5 سال است که در اروپا و کشورهای پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد و پس از آن به مشتریان کشورهای دیگر فروخته می شود.

صرفه جویی در هزینه ها

به جرات می توان گفت که یکی از مزایای خرید تجهیزات استوک صرفه جویی در هزینه است. بنابراین دستگاه های جایگزینی مانند توشیبا 506 30 تا 50 درصد کمتر فروخته می شوند. همچنین در هنگام خرید لوازم یدکی می توانید به راحتی از کیفیت بالای برندهای معتبر آمریکایی و اروپایی بهره مند شوید.

ضمانتنامه

خرید یک نام تجاری خوب یا یک وسیله دست دوم بهتر از خرید یک دستگاه جدید اما بی کیفیت است. یکی دیگر از مزیت های بزرگ و بسیار مهم خرید تجهیزات حیوانی این است که اکثر این نوع تجهیزات همراه با شناسنامه و کارت گارانتی می باشد، بنابراین پس از خرید متقاضی می تواند به راحتی مسائل پیش آمده را تعمیر کند.

با شناسنامه

خرید تجهیزات دستگاه کپی توشیبا یا دست دوم با نام تجاری خوب گزینه بهتری نسبت به خرید تجهیزات جدید بی کیفیت است. یکی دیگر از مزیت های مهم و مهم خرید واحدهای بورسی این است که اکثر این نوع واحدها همراه با شناسنامه و کارت گارانتی عرضه می شوند، بنابراین متقاضیان پس از خرید مطمئن هستند که در صورت بروز مشکل به راحتی می توانند آن را برطرف کنند.

خلاصه و کلمات پایانی

توشیبا 506 یکی از پیشرفته ترین و همه کاره ترین دستگاه هاست. این نوع دستگاه کپی به دلیل کارایی و کیفیت بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. از آنجایی که این دستگاه های کپی در دو نسخه در بازار موجود هستند، بررسی ها نشان می دهد که نسخه انباری دارای مزایای بیشتری است. فتوکپی ایران یکی از بهترین مکان ها برای خرید دستگاه فتوکپی است. این سایت تمامی دستگاه های کپی و لوازم اداری را به صورت کامل در سایت ایران کپی قرار داده است.



|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خبر و آدرس taranemag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 35
:: کل نظرات : 5

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :