خوب نیوز
آهنگ جدید پازل بند به نام «کم کم»
پنج شنبه 5 مرداد 1402 ساعت 8:25 | بازدید : 201 | نویسنده : tarANEH | ( نظرات )

 

متن آهنگ کم کم پازل بند

کم کم عاشق شد دلمون کم کم کم شد فاصلمون
چی شده که حالا تنها شدم با نم نم بارون و اشک خودم
قبلا قلبا خواستی منو حالا از دست دادی دست منو
یه دفعه عوض شد حال دلت جا نداره دیگه اشغاله دلت
نپرس چرا دوست دارم نمیدونم خودم با تو چی کار دارم
نپرس چرا دیوونتم دیگه دس از سرت نمیشه بردارم
آخه دوست دارم آخه دوست دارم
کی افتادم از چشم تو از دست دادم هرچی داشتم با یاد تو رفت از یادم
توی قلبت زندونیم اما آزادم
تیکه تیکه قلب منو میچسبونی بهتر از من حال منو تو میدونی
تنها عشقم تا آخر دنیا میمونی

کم کم کمتر دیدیم همو هی کمتر فهمیدیم همو

یه دفعه زیاد شد فاصلمون یه جورایی سر رفت حوصلمون
اصلا با من کار نداری به موندن من اصرار نداری
همه ی این حرفا بیخودیه راحت بگو اصل قضیه چیه
کی افتادم از چشم تو از دست دادم هرچی داشتم با یاد تو رفت از یادم
توی قلبت زندونیم اما آزادم
تیکه تیکه قلب منو میچسبونی بهتر از من حال منو تو میدونی
تنها عشقم تا آخر دنیا میمونی

آهنگ جدید پازل بند به نام «کم کم»

|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4


راهنمای کامل درمان ارتودنسی
جمعه 16 تير 1402 ساعت 8:42 | بازدید : 69165 | نویسنده : tarANEH | ( نظرات )


ارتودنسی متحرک به دستگاه‌های مختلفی گفته می‌شود که برای صاف کردن و تراز کردن دندان‌ها یا صاف کردن دهان و اصلاح باریکی، بیرون زدگی یا پس‌رفتگی آن‌ها در دهان قرار می‌گیرند، اما در طول درمان به دندان‌ها متصل نمی‌شوند. درست شد

بسیاری از ما لبخند کاملی نداریم، دندان هایمان کج، کج، کج و یا یکی از فک هایمان عقب یا جلو است و در نتیجه به طور کلی دندان هایمان صاف و تمیز نیست و نداریم. شما به نیش مناسب نیاز دارید. بایت شامل ارتباط دندان ها با یکدیگر است، به خصوص زمانی که دهان بسته است.



درمان ارتودنسی چقدر اهمیت دارد؟

اگر همه دندان‌های ما از هم راستا نباشند و برخی از آن‌ها کج یا عقب یا عقب رانده شوند یا مشکلات دیگری داشته باشند که شکاف‌های کوچکی بین آن‌ها ایجاد کند، هر ذره‌ای که می‌خوریم دائماً بین دندان‌هایمان گیر می‌کند. تمیز کردن این نواحی با مسواک یا نخ دندان بسیار سخت است و ممکن است نتوانیم آنها را به خوبی تمیز کنیم. در این شرایط فضای بین دندانی محل تجمع ذرات باقیمانده و فعالیت باکتری در دهان است. به همین دلیل، کسانی که دندان های صاف، مرتب و هم تراز ندارند، بیشتر در معرض پوسیدگی دندان و عفونت لثه هستند.

از سوی دیگر، تمام دندان ها باید در موقعیت مناسبی برای جویدن غذا و تلفظ صحیح کلمات و حروف باشند. در غیر این صورت ممکن است در جویدن و صحبت کردن مشکل داشته باشید.

دندان های کج و نامرتب هر بار که غذا می خوریم به برخی از دندان ها فشار زیادی وارد می کند. این فشار می تواند برای آنها بیش از حد باشد و باعث ایجاد ترک های کوچک و یا سایش زیاد آنها شود. مفصل فک نیز تحت فشار زیادی است که با درمان ارتودنسی می توان تمامی این مشکلات را برطرف کرد.



چه کسانی به درمان ارتودنسی نیاز دارند؟

کسانی که مشکلات زیر را دارند باید به متخصص ارتودنسی مراجعه کنند:

دندان های کج و نامنظم

بیرون زدگی یا عقب ماندن برخی از دندان ها در مقایسه با دیگران

له شدن یا له کردن جزئی چند دندان (یعنی قسمتی از دندان یا کل دندان زیر لثه باقی می ماند)

برجستگی یا تغییر شکل در یکی از فک ها

فک بالا باریک و کوچک

گرفتگی و شلوغی دندان ها

بین دندان ها فاصله وجود دارد

عدم تقارن لبخند

وجود دندان های اضافی یا دندان هایی که از موقعیت اشتباه بیرون زده اند



انواع ارتودنسی پرتابل

دو نوع اصلی دستگاه های ارتودنسی متحرک الاینر و نگهدارنده هستند.

1. Aligner یا Invisalign

ارتودنسی شفاف در درمان ارتودنسی متحرک

Aigner (Invisalign) یک ورقه ترموپلاستیک بی رنگ است که وقتی دندان های شما را لمس می کند هیچ کس متوجه آن نمی شود. الاینرها برای حرکت و تراز کردن دندان ها طراحی شده اند. بسته به وضعیت دندان‌های شما، متخصص ارتودنسی تعداد معینی از الاینرها را برای استفاده متناوب طراحی می‌کند و هر دو هفته یک‌بار آن‌ها را با موارد جدید جایگزین می‌کند.

2. نگهدارنده یا بریس

نگهدارنده یا تثبیت کننده در براکت های قابل جابجایی

نگهدارنده یا تثبیت کننده ارتودنسی وسیله ای است که پس از پایان درمان ارتودنسی با براکت یا الاینر استفاده می شود. در این مدت زمانی که به یک لبخند ایده آل می رسید، تثبیت کننده دندان های شما را در جای خود نگه می دارد.

دلیل نیاز به نگهدارنده این است که دندان ها تا مدتی پس از درمان ارتودنسی پتانسیل حرکت و به خصوص بازگشت به موقعیت قبلی خود را دارند. بنابراین، یک تثبیت کننده ارتودنسی باید برای مدتی (گاهی برای همیشه) استفاده شود تا دستاوردهای درمان ارتودنسی حفظ شود. مدت زمان استفاده از این دستگاه ارتودنسی توسط پزشک تعیین می شود.

 

مزایا و معایب ارتودنسی متحرک به شرح زیر است.

مازاد

مسواک زدن آنها آسان است زیرا پلاک را از دهان خود جدا می کنید و طبق معمول مسواک می زنید. در ارتودنسی ثابت، مسواک زدن مشکل است زیرا باید فضای بین دندان ها و سیم و قسمت هایی از تجهیزات ارتودنسی که به دندان ها متصل می شوند را در نظر بگیرید.

تمیز کردن وسایل ارتودنسی متحرک نیز بسیار ساده است. کافی است این دستگاه را از دهان خود خارج کرده و با مسواک زیر آب روان تمیز کنید.

احتمال پوسیدگی دندان و عفونت لثه کمتر است زیرا به راحتی می توانید دندان ها و وسایل خود را تمیز کنید.

بر خلاف ارتودنسی ثابت، لکه های سفید روی دندان ها ایجاد نمی شود. در ارتودنسی ثابت، در محلی که براکت یا نوار چسبیده می شود، پلاک و باکتری در برخی از قسمت های دندان جمع می شود تا دندان ها به طور کامل تمیز نشوند و در نتیجه دندان مواد معدنی خود را در اثر فعالیت دندان از دست می دهد. باکتری ها در این نواحی لکه های سفید روی دندان ها ایجاد می شود که دائمی هستند.

در صورت لزوم می توان دستگاه ارتودنسی را از دهان خارج کرد.

در حالی که در حال غذا خوردن هستید، می توانید بریس های بدون علامت را از دهان خود بیرون بیاورید و هر چه می خواهید بخورید. هنگام استفاده از بریس های ثابت، باید از خوردن برخی غذاها خودداری کنید زیرا می تواند به براکت ها آسیب برساند.

اگر به جای بریس از الاینرها استفاده کنید، از نامرئی بودن آن بهره مند شده و در نتیجه لثه های شما تاثیری در زیبایی لبخند شما نخواهد داشت.

معایب

اگرچه ارتودنسی متحرک یا غیر ثابت مزایای قابل توجهی دارد، اما نباید از معایب آن غافل شد.

در حالی که تراز کننده در دهان شماست نباید چیزی بخورید. تنها چیزی که می توانید مصرف کنید نوشیدن آب است. جویدن با تراز آن را خراب می کند.

در مورد فنجان های شفاف، اگر مراقب نباشید و نوشیدنی های رنگی بنوشید، فنجان کدر و کدر می شود.

باید در نظر داشته باشید که صفحه ارتودنسی همیشه تا حد امکان در دهان شماست (22 ساعت در روز) به جز زمانی که غذا می خورید و دندان های خود را مسواک می زنید. اگر دائما فراموش کنید که آن را در دهان خود بگذارید یا از انجام آن امتناع کنید، نه تنها درمان شما به نتیجه نمی رسد، بلکه می توانید وضعیت دندان های خود را بدتر کنید. اگر فکر می کنید ممکن است همیشه ترازهای خود را فراموش کنید و نمی توانید متعهد به استفاده از بریس متحرک باشید، بهتر است از بریس های ثابت استفاده کنید.

هنگامی که پلاک را از حفره دهان خارج می کنید، باید آن را کاملا بشویید و فقط در یک ظرف مخصوص قرار دهید. در غیر این صورت، احتمال زیادی وجود دارد که آن را از دست بدهید یا ارزشش را ندارد.


شیمی درمانی چقدر طول می کشد؟

طول درمان بستگی به وضعیت دندان شما دارد. در مورد بریس‌ها، اگر درمان جامع ارتودنسی انجام داده‌اید یا دندان‌هایتان مسافت زیادی را جابجا کرده‌اند، احتمال رویش مجدد دندان‌ها بیشتر است. در نتیجه، اغلب مجبور هستید از عملکرد حفظ برای مدت زمان طولانی تری استفاده کنید. در مورد بریس ها، مدت زمان درمان بستگی به وضعیت دندان ها دارد. معمولاً یک تا دو سال طول می کشد تا همه دندان ها صاف شوند.

مراجعه به ادامه مطلب:  https://payju.ir/content/متخصص-ارتودنسی-شیراز

|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8


الگوریتم گوگل
دو شنبه 12 تير 1402 ساعت 9:12 | بازدید : 219 | نویسنده : tarANEH | ( نظرات )


الگوریتم های گوگل با تغییر رفتار ما تکامل می یابند. فناوری برای برآوردن خواسته ها و نیازهای ما تکامل می یابد. بنابراین موتورهای جستجو نیز باید تغییر کنند.به عنوان مثال، یک دهه پیش ما پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و پینترست را نداشتیم تا ترافیک را به سایت خود هدایت کنیم.

ما همچنین به بهترین راه‌ها برای دریافت ترافیک موبایل یا ترافیک موتورهای جستجو فکر نمی‌کنیم، زیرا این میلیون‌ها موتور جستجو وجود ندارند و روند بازاریابی یک شبه تغییر می‌کند. ابزارها و تکنیک های جدید بلافاصله مورد توجه قرار گرفت.

به همین دلیل، گوگل به طور مداوم شیوه مدیریت رتبه‌بندی، لینک‌ها و محتوا را بر اساس این تغییرات سریع تغییر می‌دهد. اما در قلب تغییر الگوریتم گوگل یک هدف ساده وجود دارد: ارائه تجربه بهتر برای کاربر ...

در این مقاله، من، محمد سلحشور، قصد دارم مفهوم الگوریتم گوگل را با ذکر مثال های فراوان بررسی کنم و الگوریتم های اصلی گوگل و الگوریتم مرغ مگس خوار واقعی و کاربردی را به تفصیل با شما به اشتراک بگذارم. با ما بمان.

الگوریتم گوگل چیست و چگونه کار می کند؟

در مورد یک موتور جستجو، مشکل این است که "چگونه می توان مرتبط ترین صفحات وب را برای این مجموعه خاص از کلمات کلیدی (یا عبارات جستجو) پیدا کرد".

«در اینجا وجود الگوریتم‌ها منطقی است.

الگوریتم‌ها به گوگل اجازه می‌دهند نتایج مرتبط را پیدا، رتبه‌بندی و برگرداند.

اصطلاح "الگوریتم" به روشی گام به گام بر اساس منطق برای حل یک مسئله خاص اشاره دارد.

الگوریتم گوگل یک سیستم پیچیده بازیابی داده است که از یک فهرست جستجو برای یافتن صفحات وب حاوی کلمات کلیدی که کاربر در جستجوی آن است استفاده می کند.

به سرعت بهترین نتایج جستجوی ممکن را ارائه دهید. از دیدگاه علمی، الگوریتم ها در واقع مجموعه ای از فرمول ها هستند که مسائل را حل می کنند و مسائل بزرگ و پیچیده را برای یک توسعه دهنده وب به مسائل کوچکتر تبدیل می کنند.

سپس هر صفحه بر اساس چندین عامل مهم رتبه بندی می شود، از جمله:

تعداد دفعاتی که یک کلمه کلیدی در یک صفحه مشاهده شده است (محتوای با کیفیت)

وب سایت خوش بینانه و با کیفیت

به روز رسانی صفحات وب قدیمی با یک الگوریتم جدید

ساخت لینک های خوب با استفاده از سایت های قابل اعتماد (بک لینک)

وب سایت خود را موبایل پسند کنید (سئوی موبایل)

این احتمال وجود دارد که یک سایت سرعت بارگذاری صفحه بالایی داشته باشد

استفاده از نشانه گذاری طرحواره توصیه شده گوگل برای ارائه اطلاعات مفید به موتورهای جستجو، مانند آدرس ها و محصولات

یک برند قوی در وب سایت خود داشته باشید تا جستجو و توجه کاربران بیشتر به وب سایت خود از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام جلب شود

داشتن دامنه قوی و با کیفیت (استفاده از کلمات کلیدی، برندینگ و کیفیت لینک ها)

استفاده از HTTPS برای افزایش امنیت اطلاعات کاربر

تجربه کاربری خوب (کاربر زمان بیشتری را در وب سایت و تعداد دفعات و صفحاتی که کاربر از وب سایت بازدید می کند)

مواردی وجود دارد که ما کنترلی روی آنها نداریم، مانند سن وب سایت ها و نام های دامنه، با این حال، بسیاری از این عوامل رتبه بندی در کنترل ما هستند، مانند محتوای منحصر به فرد، توسعه صفحه برای انجام و گزینه ها. پیوندهای ...

موتورهای جستجو از ترکیبی از الگوریتم‌ها و شاخص‌های رتبه‌بندی چندگانه برای ارائه صفحات وب با رتبه‌بندی مرتبط با صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) استفاده می‌کنند.

اگر به طراحی و نوشتن یک وب سایت مشغول هستید، باید تمام قوانین گوگل را رعایت کنید تا علاوه بر جریمه نشدن توسط گوگل، رتبه بالایی برای سایت خود کسب کنید.

اما اگر قوانین گوگل (موتور جستجو) را به طور کامل رعایت نکنید، توسط الگوریتم های مختلف شناسایی می شود و در طول مسیر موتورهای گوگل وب سایت شما را تحلیل می کنند و گوگل شما را جریمه می کند.

توسعه دهنده وب برای افزایش رتبه سایت خود نیاز به وجود الگوریتم هایی دارد.

الگوریتم های اصلی:

محتوای وب سایت را بررسی کنید.

بررسی وضعیت پیوند

انتخاب نتایج جستجو

اگر روی نتایج جستجوی چند سال پیش کلیک کنید، قطعاً تبلیغات نامرتبط و پنجره‌های بازشو مزاحم را خواهید دید که بزرگ‌تر از پنجره‌های پس‌زمینه بودند که واقعاً آزاردهنده بودند.

به همین دلیل است که گوگل الگوریتم هایی (الگوریتم) نجات دهنده برای کمک به شناسایی و مقابله با سایت های اسپم طراحی کرده است.

در واقع این الگوریتم‌ها هستند که به کاربران یاد می‌دهند چگونه محتوای باکیفیت تولید کنند و رتبه سایت خود را بهبود بخشند و به وضعیت واقعی آن برسند.

در بین الگوریتم های گوگل، الگوریتم مرغ مگس خوار بهترین است

این فقط برای راهنمایی و هدایت سریع کاربران عمل می کند، مانند علائم راهنمایی و رانندگی برای هدایت سریع رانندگان و مسافران به مقصد مورد نظرشان عمل می کند.

از مثال بالا می توان دریافت که الگوریتم گوگل مجموعه ای از عوامل و دستورالعمل هایی است که وب سایت های مختلف را بر اساس عملکرد و مطابقت با قوانین گوگل متمایز می کند.

وجود این الگوریتم ها برای بهینه سازی وب سایت ها ضروری است.

ابتدا از ورود وب سایت های بی کیفیت جلوگیری می کنند.

دوم اینکه باعث رشد قابل توجه وب سایت های ارزشمند و کاربر محور می شوند.

جستجوی گوگل باید نیازها و اهداف کاربر را درک کند و بر اساس آن بهینه سازی کند.

مروری بر الگوریتم های گوگل

گوگل در 13 ژانویه اعلام کرد که اولین به روز رسانی الگوریتم سال 2020 را راه اندازی کرد.

اهمیت این به روز رسانی الگوریتم افزایش می یابد زیرا غول موتور جستجو تایید می کند که آخرین به روز رسانی گوگل یک الگوریتم مهم است.

چرا الگوریتم های گوگل اهمیت دارند؟

گوگل برای تصمیم گیری بهتر در مورد هر رتبه به داده های زیادی نیاز دارد.

نتایج مرتبط تری که افراد هنگام جستجوی یک کلمه کلیدی خاص به دست می آورند. بهتر.

داده هایی که گوگل استخراج می کند و به جستجوهای دیگر برمی گرداند دقیق تر است.

موتور جستجوی گوگل از تمام وب سایت ها بازدید می کند، از الگوریتم هایی برای تجزیه و تحلیل رتبه هر سایت استفاده می کند و صفحاتی را که بالاترین رتبه را دارند در صفحه نتایج موتور جستجو قرار می دهد.

این بدان معناست که بهترین لینک های مرتبط با جستجوی شما از نظر تئوری جزو اولین لینک هایی هستند که گوگل لیست می کند و الگوریتم ها دائما در حال تغییر و بهبود هستند تا صفحه توسط گوگل شناسایی و تایید شود.

کوچکترین تغییر در الگوریتم گوگل می تواند تاثیر زیادی بر روی یک وب سایت خاص داشته باشد.

در نتیجه تغییرات و به‌روزرسانی‌های الگوریتم، بسیاری از سایت‌ها با رتبه‌بندی پایین‌تر جریمه شدند، در حالی که سایر سایت‌ها افزایش قابل توجهی در ترافیک و بهبود رتبه‌بندی را تجربه کردند.

هر سال الگوریتم گوگل حدود 500 تا 600 بار تغییر می کند، در حالی که اکثر این به روز رسانی ها اندک هستند و اغلب حتی توسط کاربران و سئو سایت گرفته نمی شوند.

قدرتمندترین و مهم ترین الگوریتم های گوگل عبارتند از:

الگوریتم BERT

این هوش مصنوعی گوگل است

الگوریتم تازگی محتوا

محتوای با کیفیت و غنی

الگوریتم رقص گوگل

این به دلیل رتبه بندی نتایج گوگل است که به طور ناگهانی نمی تواند سایت شما را برای یک یا چند کلمه کلیدی تقویت کند.

الگوریتم مرغ مگس خوار

درک معنای عبارت جستجو و ارائه نتایج مرتبط با سرعت و دقت بالا به کاربر

الگوریتم پاندا

در فوریه 2011، اولین فیلتر جستجو به عنوان بخشی از آپدیت پاندا اجرا شد.

این یکی از سنتی ترین الگوریتم های گوگل است. کیفیت محتوا و میزان رضایت کاربر از متن و متن را کنترل می کند.

عملکرد این الگوریتم جلوگیری از کیفیت پایین و محتوای تکراری است.

الگوریتم پنگوئن

در 24 آوریل 2012، گوگل اولین به روز رسانی پنگوئن را منتشر کرد.

این سایت با سایت های متخلفی سروکار دارد که سعی می کنند با خرید بک لینک های (تقلبی) با رتبه های بالا یا استفاده از لینک هایی از سایت های معروف، به نام تکنیک های کلاه سیاه، رتبه وب سایت خود را افزایش دهند.

وب سایت های پر از کلمات کلیدی تکراری و لینک های غیر طبیعی توسط الگوریتم پنگوئن شناسایی و جریمه می شوند.

مثلا

خرید هدیه روز ولنتاین برای همسرتان قدم بزرگی است.

امسال، هدیه روز ولنتاین باید راهی برای بیان میزان دوست داشتن او باشد.

مطمئن شوید که هدیه ولنتاین به خوبی بررسی شده است.

اگر امروز عشق نشان می دهید، زندگی می کنید تا دوست داشته شوند. آیا برای انتخاب بهترین هدیه روز ولنتاین آماده اید؟

همانطور که می بینید، کلمه کلیدی "هدیه عشق" بارها در این محتوای نازک ذکر شده است.

این کلمه کلیدی دستورالعمل های وب مستر گوگل را نقض می کند.

الگوریتم کبوتر

این الگوریتم نزدیکترین و بهترین مکان جستجوی کاربر را پیدا می کند.

الگوریتم های مغز

این الگوریتم مبتنی بر هوش مصنوعی است، هدف این الگوریتم شناسایی مفهوم مورد نظر کاربر و نشان دادن بهترین پاسخ و همچنین بهینه سازی ترتیب نتایج جستجو است.

Google Sandbox

مکان موقت (زمین بازی) برای سایت هایی که گوگل از حضور و فعالیت دائمی آنها مطمئن نیست

تفاوت بین الگوریتم پاندا و پنگوئن

به روز رسانی پاندا عمدتاً در مورد محتوای با کیفیت است.

هنگامی که پنگوئن سعی می کند هرزنامه یا لینک های سوء استفاده ای را که سعی در دستکاری هر بیننده موتور جستجو دارند حذف کند.

مهم است که مراقب هر دو به روز رسانی باشید. هنگامی که سایت شما توسط پاندا جریمه می شود، احتمال زیادی وجود دارد که سایت شما توسط پنگوئن تحت تاثیر قرار گیرد.

الگوریتم مرغ مگس خوار

در 26 سپتامبر 2013، گوگل یکی از مهم ترین پیشرفت ها را در الگوریتم موتور جستجوی خود منتشر کرد.

مرغ مگس خوار به گوگل یک پلتفرم "دقیق و سریع" می دهد که در آن کاربران جستجو می توانند به راحتی وقتی کلمه کلیدی خاصی را در موتور جستجو تایپ می کنند، آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند.

همانطور که از نام این الگوریتم پیداست، دقیق ترین، سریع ترین و دقیق ترین الگوریتمی است که در سال 2013 وارد گوگل شد و مهمترین ویژگی این الگوریتم را می توان به شرح زیر بیان کرد:

سرعت و دقت بسیار بالایی در تجزیه عبارتی که کاربر در جستجوی آن است دارد

در کمترین زمان بهترین نتیجه را به کاربر می دهد

عبارات و کلماتی را که کاربران جستجو می کنند را درک کنید و تفاوت بین عبارت و هدف جستجوی کاربر را تشخیص دهید.

همین را می فهمد و به گوگل کمک می کند تا بهترین نتایج را به کاربر ارائه دهد.

به عنوان مثال، الگوریتم مرغ مگس خوار تفاوت بین قیمت یخچال و مدل های طبیعی را تشخیص می دهد و گوگل را راهنمایی می کند تا محتوای مربوط به هر موردی را که کاربر جستجو می کند ارائه دهد.

این الگوریتم با استفاده از نمودار دانش گوگل، نتایج دقیق مورد نظر را در اختیار کاربران قرار می دهد و درک عمیقی از جستجوی کاربران دارد.

برای مثال اگر بهترین رستوران کره ای را جستجو کنید و یک جمله پر از سوال ننویسید، هوشمندی و دقت این اپلیکیشن بهترین رستوران کره ای تهران را به شما نشان می دهد زیرا می تواند جای شما را پیدا کند. و اگر نه، شاید بهترین رستوران های کره را به شما نشان دهیم.

نمودار دانش گوگل

تا به حال، حتماً فکر کرده اید که چگونه گوگل هر بار که نتایج جستجوی گوگل یا پنالتی های گوگل را ذکر می کند، معنی کلمات و عبارات کلیدی جستجو شده کاربر را می داند.

گوگل به عنوان یک فرد متفکر و یادگیرنده تمامی محتوای سایت های کمکی را بررسی می کند تا بتواند مدام به دانش و دانش خود بیفزاید که به آن نمودار دانش گوگل می گویند.

Google Knowledge Graph بین 0 تا 100 جستجو در صفحات مختلف در اختیار کاربر قرار می دهد، به عنوان مثال اگر بیوگرافی یک بازیگر را جستجو کنید، تمام فیلم ها و برنامه های تلویزیونی بازیگر و کارگردان را نشان می دهد.

به عبارت دیگر، این به روز رسانی برای بهبود ارائه نتایج برای یک کلمه کلیدی طراحی شده است، نه فقط یک کلمه کلیدی، بلکه چیزی که ما آن را "کلید کلیدی هدف" می نامیم.

به طور مشابه، پاندا و پنگوئن به طور مداوم الگوریتم های موجود را به روز می کنند، در حالی که مرغ مگس خوار یک الگوریتم جدید است.

این الگوریتم جدید از بیش از 200 عامل رتبه بندی برای تعیین ارتباط و امتیاز کیفیت یک سایت خاص استفاده می کند.

مرغ مگس خوار به عنوان یک مدل تقسیم بندی، سئوی قدیمی را از سئو جدید جدا می کند.

توجه

مرغ مگس خوار از جملات طولانی به جای کلمات کلیدی استفاده می کند.

سایت هایی که از کلمات کلیدی طولانی استفاده می کنند موفقیت قابل توجهی پیدا کرده اند.

91٪ از ترافیک جستجو از کلمات کلیدی دم بلند است.

با تمرکز بر کلمات کلیدی طولانی، شما اساساً ترافیکی را برای وب سایت خود ایجاد می کنید که شما را برای بازدیدکنندگان بیشتر و بنابراین پیوندهای بیشتر در طول زمان تنظیم می کند.

به عنوان مثال: اصطلاحاتی مانند "کافه" یا "کافه میامی" در دسترس شما نیستند.

با این حال، اصطلاحات طولانی مانند "بهترین کافی شاپ در میامی" ممکن است رقابت کمتری داشته باشند اما برای مخاطبان شما خوب هستند.

این رویکرد تحقیق کلمات کلیدی و ایجاد محتوا همراه با به روز رسانی مرغ مگس خوار است.

به عنوان مثال، الگوریتم مرغ مگس خوار تفاوت قیمت بین یخچال و یخچال طبیعی را تجزیه و تحلیل می کند و آن را به گوگل هدایت می کند تا محتوای مرتبط با آنچه کاربر به دنبال آن است ارائه دهد.

با کمک دانش تصویر گوگل؛ این الگوریتم نتایج مورد نظر را به کاربران می دهد و بینش عمیقی را در مورد جستجوهای کاربر ارائه می دهد.

به عنوان مثال، اگر فقط بهترین رستوران های کره ای را جستجو کنید و جمله پرس و جو را کامل ننویسید، وضوح و دقت این الگوریتم همچنان بهترین رستوران های کره ای تهران را به شما نشان می دهد زیرا می تواند موقعیت مکانی شما را تشخیص دهد و در غیر این صورت این کار را انجام می دهد. . بهترین رستوران های کره را نشان دهید.

نمودار دانش گوگل

در همین حال هر زمان که به نتایج جستجوی گوگل یا پنالتی های گوگل اشاره می شود، باید تعجب کنید که گوگل چگونه می داند که مردم به دنبال چه کلمات کلیدی و عباراتی هستند.

گوگل به عنوان یک فرد متفکر و مطالعه تمام محتوای وب سایت های مرجع را مطالعه می کند تا بتواند دانش و اطلاعات خود را که به آن نمودار دانش گوگل می گویند، پیوسته اضافه کند.

نمودار دانش گوگل بین 0 تا 100 جستجو در صفحات مختلف به کاربر می دهد، مثلا اگر بیوگرافی یک بازیگر را جستجو کنید، تمام فیلم ها و سریال های بازیگر و کارگردان را به شما نشان می دهد.

به عبارت دیگر، این به روز رسانی برای بهبود ارائه نتایج برای یک کلمه کلیدی خاص طراحی شده است، نه تنها برای خود کلمه کلیدی دقیق، بلکه برای آنچه ما "هدف کلمه کلیدی" می نامیم.

به یک معنا، پاندا و پنگوئن به روز رسانی مداوم الگوریتم های موجود بودند، در حالی که مرغ مگس خوار الگوریتم جدیدی بود.

الگوریتم جدید از بیش از 200 عامل رتبه بندی برای تعیین ارتباط و امتیاز کیفیت یک سایت معین استفاده می کند.

مرغ مگس خوار مانند نوعی خط تقسیم، سئوی قدیمی را از جدید جدا می کند.

توجه

مرغ مگس خوار از عبارات کلیدی دم بلند به جای کلمات کلیدی استفاده می کند.

وب سایت هایی که از کلمات کلیدی طولانی استفاده می کنند بسیار موفق بوده اند.

91 درصد از ترافیک جستجو از کلمات کلیدی طولانی به دست می آید.

با تمرکز بر کلمات کلیدی طولانی، اساساً ترافیک را به سمت سایت خود هدایت می کنید، که شما را برای بازدیدکنندگان بیشتر و بنابراین پیوندهای بیشتر در طول زمان تنظیم می کند.

به عنوان مثال: شما کلماتی مانند "کافی شاپ" یا "کافه میامی" را متوجه نمی شوید.

با این حال، اصطلاح کوتاهی مانند "بهترین کافی شاپ در میامی" ممکن است کمتر رقابتی باشد. اما کاملا برای مخاطبان شما مناسب است.

این رویکرد برای تحقیق کلمات کلیدی و ایجاد محتوا با به روز رسانی مرغ مگس خوار ترکیب شده است.

الگوریتم مرغ مگس خوار قوانینی را برای بهبود سئو سایت ایجاد کرد

از تکرار کلمات کلیدی خودداری کنید و از مترادف ها و خانواده کلیدواژه های یکسان استفاده کنید، مثلاً طبق گفته گوگل، لامپ و لامپ یک مفهوم را بیان می کنند.

به عنوان مثال، زبان نشانه گذاری گوگل (شما) به گوگل این امکان را می دهد که یک صفحه وب را بهتر درک کند و تعیین کند که آیا محتوای آن صفحه در مورد ورزش است یا هنر.

نرخ پرش را کاهش دهید، برای این کار، بخش های مختلف و ساده مانند جداول و نمودارها و غیره را اضافه کنید. و محتوای سایت برای افزایش زمانی که کاربر در سایت می گذراند.

در حال حاضر معنا و منطق سئو در رابطه با الگوریتم ها چیزی نیست جز بهبود تجربه جستجوی کاربر با الگوریتم مرغ مگس خوار، به جای جستجوی طولانی، تنها با اشاره به کلمه مورد نظر می توان نتایج جستجو را بهبود بخشید.

تاکید بر الگوریتم مرغ مگس خوار

از کلمات کلیدی مورد نظر خود استفاده کنید

استفاده از انکر تکست های مناسب

مقالات و محتوای کوتاه برای کاربران خاص

استفاده از تصاویر و ویدئو در تولید محتوا

AnchorTexts چیست؟

تمام کاراکترها و کلمات موجود در محتوا یا مقاله مرتبط با وب سایت یا مقاله (لینک) دیگری که کاربر می تواند روی آنها کلیک کند، متن نامیده می شود.

انکر تکست ها باعث افزایش رتبه وب سایت در موتورهای جستجو می شود.

امتیاز جریمه وب سایت از گوگل

کاهش و کاهش ترافیک ورودی

شاید واضح ترین نشانه جریمه افت ناگهانی رتبه SERP سایت شما باشد.

به عنوان مثال، اگر وب سایت شما برای مدتی در صفحه اول گوگل نباشد، ترافیک وب سایت شما تقریباً بلافاصله تأثیرات آن را احساس می کند.

شما باید به صورت دوره ای رتبه سایت خود را در گوگل بررسی کنید، اگرچه گاهی اوقات کاهش جزئی رتبه ممکن است به دلیل بهبود رتبه وب سایت رقیب شما باشد.

خوب دستی

گوگل از طریق پلتفرم Webmaster Tools خود برای صاحبان سایت های جریمه شده پیام می فرستد. در وب مستر تولز، صاحبان سایت می توانند لیستی از تخلفات سایت را مشاهده کنند.

ابزارهای مدیریت سیستم می توانند به شما در شناسایی مسائلی مانند مجازات های محتوای تکراری کمک کنند. (ما در مقاله ای جداگانه در مورد کنسول جستجو صحبت خواهیم کرد.)

اگر قبلاً سیستم عامل را نصب کرده اید، به سادگی وارد شوید، Search Appearance و سپس HTML Enhancements را از منوی کشویی انتخاب کنید.

سپس گوگل لیستی از مشکلات احتمالی را در اختیار شما قرار می دهد و به شما اجازه می دهد تا اقدامات لازم را برای حل آنها انجام دهید.

همه مجازات های الگوریتم به یک اندازه شدید نیستند.

مجازات الگوریتمی

استفاده از گوگل

بدون دریافت پیامی از طرف گوگل، فقط می توانید فرض کنید که بر اساس شواهد توسط گوگل جریمه شده اید. که یک جریمه خودکار است

کلمات کلیدی وب سایت در جستجوی گوگل قابل مشاهده نیستند (این جریمه حذف نمی شود)

جستجوی لینک شما در گوگل انجام نشد

وقتی گوگل وب سایت شما را در لیست سیاه قرار می دهد، شامل موارد زیر می شود:

کارهایی مانند خرید لینک انجام دهید

لیست های هرزنامه

اضافه بار کلمه کلیدی

ویروس یا بدافزار را در سایت پخش کنید

نکته پایانی:

تنها کاری که برای بهبود رتبه سایت خود باید انجام دهید این است که لینک ها را به روشی مقیاس پذیر و ارگانیک بسازید و بر ارائه محتوای با بهترین کیفیت (خواه یک پست وبلاگ نوشته شده یا یک اینفوگرافیک خلاقانه) تمرکز کنید تا ترافیک را افزایش دهید. تعداد بازدید را وارد کنید. به وبلاگ شما

بیشتر بخوانید: https://blogten.ir/mag-google-algorithm/

|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6


آهنگ جدید رضا ملک زاده به نام تو با منی و تا به سحر خواب ندارم
سه شنبه 30 خرداد 1402 ساعت 10:37 | بازدید : 368 | نویسنده : tarANEH | ( نظرات )

متن آهنگ تو با منی و تا به سحر خواب ندارم رضا ملک زاده

 

آنقدر خرابم؛ که دگر تاب ندارم!♫!
تو با منی و تا به سحر؛ خواب ندارم!♫!

 

 آهنگ جدید رضا ملک زاده به نام تو با منی و تا به سحر خواب ندارم

|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10


چاپ تقویم و خرید تقویم رومیزی تبلیغاتی
دو شنبه 29 خرداد 1402 ساعت 7:27 | بازدید : 252 | نویسنده : tarANEH | ( نظرات )

تعریف هدیه تبلیغاتی و خرید هدیه تبلیغاتی کاربردی
اغلب ما در زندگی روزمره مان چندباری از این هدایای تبلیغاتی اعم از تقویم دیواری و سالنامه، خودکار و قلم و… دریافت کرده ایم و تا حدودی با آنها آشنایی داریم. اما اگر بخواهیم تعریف دقیقی از هدیه تبلیغاتی ارائه دهیم می توان گفت به هر محصول و کالایی که بر روی آن کار تبلیغاتی اعم از چاپ طرح و لوگو یا پیام تبلیغاتی صورت پذیرفته باشد و به مخاطبان به صورت رایگان و به عنوان هدیه داده شود، هدیه تبلیغاتی گفته می شود. هدیه تبلیغاتی معمولا از کالاها و محصولات پرطرفدار اعم از سالنامه، تقویم رومیزی، انواع قلم و خودکار، انواع تی شرت، انواع کلاه، انواع کیف، انواع ست های هدیه، انواع دفترچه یادداشت، انواع ساعت دیواری و رومیزی یا مچی، انواع لیوان، انواع جاسوئیچی و…که مورد استفاده روزانه و نیاز عمومی مردم است تهیه می شود.

چاپ تقویم و خرید تقویم رومیزی تبلیغاتی
چاپ تقویم تبلیغاتی با طرح اختصاصی
یکی از هدایای تبلیغاتی پرکاربرد که امروز به بخش جدایی ناپذیری از خانواده هدایای تبلیغاتی تبدیل شده است و کاربرد وسیعی پیدا کرده، تقویم تبلیغاتی است. اطلاع یافتن از تاریخ نیز به مانند ساعت که هر دو از خانواده زمان هستند به شدت با زندگی ها و کسب و کارهای امروزی پیوند خورده است لذا تصور اینکه بدون در نظر داشتن تاریخ بتوان به رتق و فتق درست امور پرداخت سخت و غیر ممکن خواهد بود. تقویم رومیزی تبلیغاتی علاوه بر اینکه تاریخ را در یک نگاه، مقابل دیدگان شما قرار می دهد امکان هدفگذاری و برنامه ریزی را هم برای زندگی شخصی یا کاری فراهم می آورد و محلی برای مراجعه چندباره مخاطبان در طول روز است.

خرید تقویم رومیزی تبلیغاتی چه اهمیتی در تبلیغات دارد؟
تقریبا همه ما هر روز از تقویم استفاده می کنیم و معمولا هم یکی از این تقویم تبلیغاتی را چه در خانه و چه در محل کار داریم که نشان می دهد با هدیه تبلیغاتی پرطرفدار و پر اهمیتی روبرو هستیم لذا می توان بخشی از اهمیتش را ازنقش رسانه تبلیغات محیطی اش دانست که همچون بیلبورد یا تابلوی تبلیغاتی برروی میز تحریر یا میز آفیس و… قرار می گیرد و تبلیغات آن در معرض دید گذاشته می شود و بخش دیگر بخاطر مدت استفاده نسبتا طولانی از آن دانست که یک سال بوده و در طول هر روز بارها و به تعدد به آن رجوع می شود و باعث تبلیغ پیام یا بیشتر دیده شدن طرح و لوگوی تبلیغاتی کسب و کارها می شود.

آشنایی با انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی
تقویم رومیزی تبلیغاتی به واسطه کاربرد فراوانش و گستردگی استفاده ای که دارد و مهمتر از همه شکل ساخت ساده اش که از سه جزء پایه، برگه، صحافی تشکیل یافته همواره مورد توجه فروشگاه هدیه تبلیغاتی گیفتو بوده است و همین سبب شده تا با طرح و ایده های خلاقانه همراه شود و امروز از انواع مختلفی هم برخوردار باشد. اما در یک تقسیم بندی مرسوم می توان انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی را بر اساس جنس پایه آن چون چوبی، فلزی، گالینگورو…تقسیم بندی کرد یا بر اساس نوع مخاطبش که مدیریتی یا اختصاصی یا فانتزی و… است.

طراحی و چاپ تقویم تبلیغاتی
آنچه از یک تقویم بیشتر در معرض دید و استفاده قرار می گیرد برگه و صحافی آن است که حاوی اطلاعات و طراحی تقویم است و اگر از چاپ تقویم و طراحی مناسب و چشمگیری برخوردار نباشد دیده نمی شود یا اگر جنس خوبی نداشته باشد در اثر استفاده زیاد پاره و خراب می شود. بر این اساس همیشه تقویم رومیزی تبلیغاتی خود را از فروشگاه هدیه تبلیغاتی گیفتو که همیشه به این مسائل در تولیداتش می اندیشد تهیه کنید. طراحی و چاپ در تقویم رومیزی تبلیغاتی می بایست به صورتی سامان یابد که در کنار اطلاعات تقویم، برای پیام تبلیغی یا چاپ طرح و لوگو نیز جای مناسبی داشته باشد تا دید بیشتری یابد. همچنین جالب است بدانید که بهترین خدمات چاپ تقویم و طراحی تقویم اعم از درج پلاک فلزی، لوگو تمام رنگی پلی استر، طلاکوب یا چاپ کاملا اختصاصی در مجموعه هدیه تبلیغاتی گیفتو ارائه می شود

قیمت چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی
قیمت چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی علاوه بر نوع طراحی و کیفیت جنس به نوع و نحوه سفارشی سازی آن هم که خدمات گسترده ای شامل چاپ اختصاصی پیام تبلیغی یا طرح و لوگوی کسب و کارهاست و… مربوط است که اگر به واسطه خرید از مراکز نوپا و کم تجربه تولید هدایای تبلیغاتی صورت پذیرد، قیمت گزافی خواهید پرداخت یا دارای کیفیت مطلوب نیست. مجموعه هدیه تبلیغاتی گیفتو به شما اطمینان می دهد که کلیه هدایای تبلیغاتی اش اعم از تقویم رومیزی تبلیغاتی و… از قیمتی به مراتب ارزان تر از سایر مراکز تولید هدایای تبلیغاتی برخوردار باشد و حداقل استانداردهای لازم کیفیت را داشته باشد.

خدمات چاپ تقویم رومیزی گیفتو
اصولا چاپ تقویم و طراحی تقویم رومیزی از جنس و کیفیت ساخت آن با اهمیت تر است چراکه کاربرد تقویم به اطلاعاتی است که بر رویش چاپ می گردد و طراحی خوب نیز باعث نمایش بهتر این اطلاعات می شود. با این حساب اگر که می خواهید تقویم رومیزی تبلیغاتی سفارش بدهید حتما به این دو نکته توجه کنید. با اینحال در مجموعه هدیه تبلیغاتی گیفتو خدمات چاپ تقویم و طراحی تقویم رومیزی از صفر تا صد امکان سفارشی سازی دارد و می توان از انواع طرح و مدل های موجود یا طرح و مدل پیشنهادی شما برای چاپ تقویم رومیزی استفاده کرد. این سفارشی سازی ها می تواند از جنس و گرماژ کاغذ و جلد تقویم رومیزی گرفته تا انتخاب پایه برای آن که از مقوا و چوب یا پلاستیک و… تهیه می شود یا حتی استفاده از روکش یووی، سلفون مات یا براق متغیر باشد.

همچنین امکان انتخاب رنگ چاپ از تک رنگ تا چهار رنگ، ابعاد و اندازه تقویم، محل تبلیغات که می تواند در ابتدای تقویم، کل صفحات تقویم، روی جلد آن و…باشد وجود دارد. این سفارشی سازی ها بیشتر به درد ادارات و سازمان هایی می خورد که دوست دارند طرح سفارشی خود را بر روی تقویم رومیزی پیاده سازی کنند. برای چاپ بر روی تقویم رومیزی معمولا از چاپ افست و بعضا از چاپ دیجیتال و… استفاده می شود.

انواع تقویم رومیزی در مجموعه گیفتو
تقویم های رومیزی دارای انواع مختلفی هستند و نسبت به هم چه به لحاظ جنس ساخت و چه به لحاظ چاپ و طراحی دارای تفاوت هایی هستند. در مجموعه هدیه تبلیغاتی گیفتو تنوع کاملی از طرح و مدل های تقویم رومیزی وجود دارد که هر یک می تواند متناسب با سلیقه ای سازگار باشد. برخی از انواع محصولات تقویم رومیزی که در مجموعه هدیه تبلیغاتی گیفتو تولید و عرضه می شود را می توان در دسته های تقویم رومیزی بدون پایه، تقویم رومیزی پایه دار، تقویم رومیزی دارای جاقلمی، تقویم رومیزی یادداشت دار، تقویم رومیزی سالنامه دار، تقویم رومیزی با پایه های قابل استفاده به عنوان جاموبایلی و… نام برد و اشاره داشت.

همچنین جنس مواد و متریال مورد استفاده در ساخت پایه های این قبیل تقویم ها از چوب، فلز، مقوا، پلاستیک و… می باشد و در ابعاد دلبخواه و اشکال سفارشی و قابل انتخاب به صورت مربع و مستطیل، هرمی، شش گوش، موج دار، سه بعدی و… قابل سفارش می باشد.

قیمت تقویم رومیزی چوبی و سایر مدل های تقویم
تقویم رومیزی از جمله هدایای تبلیغاتی محبوب و پرمخاطب کلاسیک محسوب می شود که به جهت استفاده معمول و بسیارش در ادارات و سازمان ها یا شرکت ها و… قیمت تمام شده آن بسیار اهمیت می یابد و مراکز تولید این قبیل محصولات نیز همواره در جهت کم کردن قیمت آن کوشیده اند. مثلا درمجموعه هدایای تبلیغاتی گیفتو با ایجاد آپشن ها و پنجره های انتخابی که به مشتریان و مخاطبان برای تولید تقویم رومیزی ۱۴۰۰ ارائه می گردد، می توانند هر یک از قسمت های آن از جنس مواد و متریال پایه هایش گرفته تا جنس جلد و گرماژ کاغذ آن و… را از ارزان تا گران انتخاب کنند که این موضوع امکان دست یافتن به قیمت های مناسب و در حد بودجه و توان مخاطبان و مشتریان را فراهم خواهد آورد.

اهمیت هدیه تبلیغاتی در برندینگ و تبلیغاتی
از آنجائیکه هدیه تبلیغاتی از محصولات و کالاهایی تهیه می شود که پرمخاطب است و مورد نیاز طیف وسیعی از مردم می باشد لذا از دو جنبه می تواند در حوزه تبلیغات اهمیت داشته باشد یکی اینکه هدیه بخشی از نیاز مردم را تامین می کند و دوم اینکه چون از آن استفاده می شود، تبلیغات اعمال شده بر رویش در معرض دید عموم قرار می گیرد و این سبب توسعه برندینگ کسب و کارها خواهد شد. اصولا طی یکی از مطالعاتی که در خصوص استفاده مفید از هدایای تبلیغاتی صورت گرفته، گفته می شود که استفاده متوسطی که از یک هدیه تبلیغاتی کاربردی می شود بین 8 تا 14 ماه است لذا محصولات و کالاهایی که به عنوان هدیه تبلیغاتی در نظر گرفته می شوند اگر کیفیت پایینی داشته باشند و نتوانند طی این مدت زمانی قابل استفاده باشند، تبدیل به نوعی ضد تبلیغ خواهند شد.

https://irjavan.com/%da%86%d8%a7%d9%be-%d8%aa%d9%82%d9%88%db%8c%d9%85-%d9%88-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%aa%d9%82%d9%88%db%8c%d9%85-%d8%b1%d9%88%d9%85%db%8c%d8%b2%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c/

|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5


ارائه کتاب های انگلیسی به ترتیب سطح
جمعه 26 خرداد 1402 ساعت 9:27 | بازدید : 156948 | نویسنده : tarANEH | ( نظرات )

معلم خصوصی زبان انگلیسی؛ راهی سریع برای یادگیری زبان آیلتس

به گزارش خبرگزاری مهر، بارها پیش آمده که هر کدام از ما نتوانسته ایم زبان انگلیسی را یاد بگیریم. گاهی انتخاب روش یادگیری ما را به بیراهه می کشاند و گاهی مسیر طولانی یادگیری ما را خسته و از ادامه دادن دلسرد می کند. یادگیری زبان انگلیسی فرآیند نسبتا کوتاهی نیست، به خصوص اگر هدف آموزش زبان انگلیسی از پایه باشد. این فرآیند یادگیری زمانی حساس‌تر می‌شود که موضوع سفر به خارج از کشور نیز مطرح می‌شود و دانش‌آموز برای شرکت در آزمون آیلتس یا آمادگی برای آزمون تافل نیاز به تقویت زبان خود در بازه زمانی مشخصی دارد.

با این حال، با وجود تمام این شکست ها، می توانید این بار تصمیم عاقلانه ای بگیرید و به روشی کوتاه تر به یادگیری سریع زبان انگلیسی برای آیلتس و سایر اهداف آموزشی پایان دهید. در واقع، استفاده از میانبرها در مسیر یادگیری می تواند به شما کمک کند در زمان کمتری به هدف خود برسید. کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی یک میانبر محبوب برای آموزش و راهی سریع برای یادگیری زبان است. اما با کمک یک معلم خصوصی، چگونه می توانید از یادگیری لذت ببرید و در سریع ترین زمان ممکن به اهداف خود برسید؟

چقدر طول می کشد تا آیلتس بگیرید؟

همه ما از چالش ها و مشکلات مهاجرت آگاه هستیم. همه ما می دانیم که در این سفر چه فراز و نشیب هایی باید داشته باشیم. همه کسانی که رفته اند از فراز و نشیب های این جاده زیاد گفته اند. اما در اینجا در مورد امید و کاهش این چالش ها صحبت خواهیم کرد. دغدغه بسیاری از زبان آموزان یادگیری زبان انگلیسی برای داشتن ارتباط خوب و گرفتن مدرک زبان انگلیسی است.

به خصوص اینکه اکثر زبان آموزانی که هدفشان قبولی در آیلتس یا تافل است، زمان محدودی دارند و به هیچ وجه نمی توانند شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنند. معلم خصوصی زبان یکی از سریع ترین راه ها برای یادگیری زبان است. چون معلم زبان ویژه در کلاس ویژه با توجه به محدودیت زمانی و هدف زبان آموز، روش تدریس را تطبیق داده و بر اساس سطح دانش آموز خود آموزش را آغاز می کند. در این روش یادگیری، دانش آموز باید در بازه زمانی شش ماهه تا یک ساله فرصت یادگیری و موفقیت داشته باشد. حتی افرادی که فقط به زبان انگلیسی تسلط دارند و در تلفظ و مکالمه خود مشکل دارند، می توانند با استفاده از این روش در یک تا سه ماه به سطح بالایی از توانایی مکالمه انگلیسی دست یابند.

ارائه کتاب های انگلیسی به ترتیب سطح

یافتن و دسترسی به منابع یادگیری زبان انگلیسی دشوار است. سازماندهی کتاب های انگلیسی وظیفه همه زبان آموزان نیست. با منابع غنی یادگیری زبان انگلیسی، دانش آموزان سردرگم می شوند. یکی از ویژگی های عالی درس های زبان خصوصی، از بین بردن این سردرگمی ها است. زیرا یک معلم زبان شخصی با اطلاعات و روش هایی که برای تدریس انتخاب می کند منبع غنی دانش است. از طرفی با سال ها تدریس و تجربه در زمینه زبان، شناخت کاملی از کتاب ها و منابع زبان آموزی دارد و کتاب های مناسب را با توجه به سطح دانش آموز توصیه می کند. مطالعه و تمرین بیشتر .

معلم خصوصی زبان انگلیسی؛ روشی سریع برای یادگیری آیلتس

انگلیسی را از کجا شروع کنیم؟

این یک سوال رایج اما مهم است. اکثر مردم پاسخ روشنی برای این سوال ندارند. اما ما به شما می گوییم که زبان انگلیسی را باید از جایی شروع کنید که بتوانید سریعتر به مقصد خود برسید. هر زبان آموزی می تواند یک سبک یادگیری زبان را انتخاب کند. با چند کتاب به زبان انگلیسی شروع کنید و مهارت های زبانی خود را از چند طریق تقویت کنید، مانند سلف استادی. اما آیا این روش ها می تواند دانش آموز را سریعتر به هدف برساند؟ به شما گفته می شود که معلوم نیست. انتخاب این روش ها فرآیند آزمون و خطا و انباشت تجربه است. دانش آموز می تواند به تدریج با آزمون و خطا روش صحیح یادگیری را تشخیص دهد و تجربه کسب کند، هرچند این روش ممکن است عواقب زیادی برای او داشته باشد. یکی از این پیامدها از دست دادن زمان طلایی مطالعه است.

اما چرا از تجربیات دیگران برای گام برداشتن در مسیر درست استفاده نکنیم تا هزینه ها و پیامدهای انتخاب هایمان را کاهش دهیم؟ این مسیر برای یادگیری سریع انگلیسی می تواند با یک فرد با تجربه، مانند یک معلم خصوصی، آسان تر باشد.

در تجربه او، معلمان زبان می دانند که وقت خود را صرف چه درسی می کنند و با حذف مطالب و منابع غیر ضروری، می توانند زمان بیشتری را برای یادگیری دانش آموزان خود آزاد کنند. تمرکز دانش‌آموزان در کلاس‌های خصوصی بسیار بیشتر است و معلمان می‌توانند از آنجایی که در کلاس‌های گروهی نیستند، آموزش جامع‌تری به دانش‌آموزان ارائه کنند.

کلاس های خصوصی زبان برای دانش آموز طراحی می شود و معلم بر اساس میزان آمادگی زبان آموز، اهداف یادگیری زبان و تمام زمانی که در اختیار دارد شروع به تدریس می کند. همچنین در این کلاس کنترل و دقت معلم بر یادگیری دانش آموزان بسیار بالاست و می تواند در طول جلسات مختلف میزان یادگیری آنها را بسنجد.

هزینه آموزش زبان انگلیسی در منزل

هزینه تدریس خصوصی در خانه یکی از مهم ترین مسائل برای زبان آموز در هنگام تصمیم گیری برای یادگیری سریع زبان انگلیسی است. این به این دلیل است که آنها فکر می کنند هزینه کلاس زبان خصوصی بیشتر از سایر روش های تدریس است. با این حال، برای یادگیری یک زبان، باید همزمان به چند موضوع فکر کنید و سپس تصمیم بگیرید. در دسترس بودن زمان، انرژی و زمان از دست رفته و هزینه پرداختی سه عامل مهم برای رسیدن به هدف هستند. به عنوان مثال، زبان آموز باید در عرض یک سال شروع به یادگیری زبان کند تا برای آزمون آیلتس آماده شود. انتخابش با توجه به بودجه اش حضور در کلاس های گروهی و استفاده از روش داغ این کلاس هاست. واضح است که این دانش آموز به دلیل کسری عینی و زبانی در حال حاضر قادر به آمادگی نیست. با این حال او برای حضور در کلاس و درس خواندن انرژی و هزینه زیادی صرف کرد.

اما اگر این زبان آموز مسیر یادگیری خود را عاقلانه انتخاب کند و از روش آمادگی آزمون مانند کلاس های خصوصی معلمان زبان استفاده کند، می تواند بدون پرداخت هزینه های مشابه برای کلاس های گروهی، در زمان دلخواه خود به نتیجه برسد.

معلم خصوصی زبان انگلیسی؛ راه سریع برای مطالعه آیلتس

یادگیری سریع زبان انگلیسی برای آزمون آیلتس و انتخاب منطقه تحصیلی ما

پلتفرم استادبانک به دلیل نگرانی دانش آموزان از یادگیری سریع زبان انگلیسی، اساتید خصوصی با استعدادی را به مجموعه خود جذب کرده است. شما می توانید با ورود به سایت مدرس خصوصی استادبانک و یا تماس با شماره 02191005343 به اساتید حرفه ای دسترسی داشته باشید و با کمک استادبانک و اساتید خصوصی این مجموعه راهی سریع برای یادگیری زبان انگلیسی برای آیلتس پیدا خواهید کرد به شرطی که معطل نکنید. شروع یادگیری و ثبت درخواست خود با قیمت های تدریس خصوصی امسال.

|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12


آهنگ جدید محسن یگانه به نام «نه»
پنج شنبه 14 ارديبهشت 1402 ساعت 5:38 | بازدید : 343 | نویسنده : tarANEH | ( نظرات )

متن آهنگ نه محسن یگانه

 نه رسمش این نبوده این نیست
وقتی که زندگیمو سوزودی رفتی
حتی یکم دلت نسوخت به حال من
غریبه تر شدیم از همون وقتی
که سرت گرم بود زندگیمو سوزوند
دلت سرد شد زندگیم یخ کرد
بیخود اینهمه راهو اومدی که چی
یه راه بی نشونو بگیر و برگرد
برگرد تو خاطره هامون
که هرچی بینمون بود جا گذاشتی رفت
یکی اونروزا خیلی عاشقت بود
چون تو قلبت واسش جا نداشتی رفت
نه شبیه قبلنات نیستی
نه اونی که میشناختمش
نه ببین کی زندگیمو سوزوند رفت
اون که یه روز دوست داشتمش
این تویی که الان روبرومی نه
نگات میگه دیگه عاشق نیستی
ته چشات یچیزی آزارم میده
بهم میگن اون آدم سابق نیستی
نه دلت اینجا نیست
صدام کن که اسممو یادت نره
شمرده تر بهم بگو خداحافظ
یجور بگو که انگار بار آخره
من اینجامو دلت اینجا نیست
صدام کن که اسممو یادت نره
شمرده تر بهم بگو خداحافظ
یجور بگو که انگار بار آخره

https://musicdel.ir/single-tracks/169709/

|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11


ده راه‌ احتمالاً می‌توانید برای توسعه خلاقیت خود از جدیدترین ردیاب خودرو استفاده کنید
پنج شنبه 7 ارديبهشت 1402 ساعت 9:8 | بازدید : 35361 | نویسنده : tarANEH | ( نظرات )

 

هم­چنین با توجه به اینکه قصد استفاده امنیتی بلند مدت و یا مدیریت بلند مدت را دارید باید ردیاب با دو آنتن خارجی تهیه کنید و اگر برای استفادههای ساده مدیریتی نیاز دارید، از ردیاب آنتن داخلی نیز میتوانید استفاده کنید. بله قطعا زمانی که شما انواع ردیاب را بشناسید در زمان خرید میتوانید تصمیمی صحیحتر و دقیق تر داشته باشید. کار اصلی ردیاب رسد موقعیت مکانی دستگاه است.بدین صورت که بعد از خرید ردیاب،مراحل نصب و راه اندازی شروع میشود.بعد از راه اندازی ،ردیاب در هر مکانی قرار بگیرد شما به راحتی میتوانید به کمک نرم افزار ردیابی به صورت لایو ردیاب را مسیریابی کنید. بسیار عالی برای هر خودرو لازم است بنده بیشتر برای ردیابی دخترم استفاده میکنم.وخیالم بابت ماشینم راحته.دستگاه کوچکتر از عکسش هست وبخوبی میشه جاسازی کرد. میتوانید این فرصت بسیار ایدهآل و بینظیر را از دست نداده و همین حالا، اقدام به خرید ردیاب شخصی داشتهباشید. شما بعد از خرید ردیاب و نصب آن به وسیله نقلیه میتوانید از موقعیت مکانی خودرو در هر لحظه خبردار شوید. مهمترین وجه تمایزی که سبب محبوبیت انواع دزدگیر تصویری ماجیکار با سایر دزدگیرهای موجود در بازار تهران و مناطق مختلف گردیده است، آپشنها و امکانات بیشمار آن می باشد بدیهی است که با قیمتهای متفاوتی نیز عرضه گردد که هر فرد با توجه به توان مالی و همچنین انتظاراتی که از یک سیستم ضد سرقت دارد.

 

گروه مهندسی همگام از قوی ترین و جدید ترین دستگاه های ردیاب خودرو و ردیاب آهنربایی و سرور های ردیابی GPS که از سیستم موقعیت یابی جهانی برای پیدا کردن محل دقیق وسیله نقلیه، شخص یا سایر دارایی هایی که به آن متصل است، استفاده می کند. هدف اصلی این دستگاه مطلع کردن شما از موقعیت مکانی وسیله نقلیه در هر زمانی است . با استفاده از ردیاب میتوانید در هر لحظه گزارشهای از جمله موقعیت دقیق جغرافیایی خودرو، سرعت حرکت و توقف خودرو، مسیرهای پیموده شده و تخلفات رانندگی را در اختیار داشته باشید. هر یک از این ردیابها طرحهای متفاوتی دارند که شما میتوانید با توجه به نیاز و سلیقه خود یکی از آنها را خریداری کنید. سامانه AVL قادر است در هر لحظه مختصات جغرافیایی و اطلاعات مهم و کاربردی دیگر مربوط به وسیله نقلیه مورد نظر را بدست آورد. ولی این چند وقته که استفاده کردم عیب و ایرادی ازش ندیدم، واقعا از هر نظر عالیه. همچنین می توانید برای خرید یکی از بهترین برندهای این دستگاه مدرن نیز، تحقیقات بسیار زیادی را انجام دهید و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید. ردیاب آهنربایی نظامی آی آر 1500 بهترین و کاملترین نوع از ردیابهایی است که در بازار داخلی وجود دارد. 

https://radyabeman.com/

همچنین این سامانه توانایی پیاده سازی در سطح کوچکتر را نیز دارد و کسب و کارهایی که در داخل شهرها فعال هستند می توانند برای کنترل بار خود از این سامانه کمک بگیرند. ردیاب و دزدگیر خودرو GP021 ردیاب برتر به شما این امکان را می­دهد که موقعیت خودروی خود را بصورت آنلاین (از طریق نرم افزار همراه و پنل ردیابی) و حتی آفلاین (از طریق ارسال پیامک) مشاهده کنید و در صورت سرقت خودرو (از طریق نرم افزار و ارسال پیامک) آن را خاموش کنید. این امر بخصوص در بخش سوخت و فرآورده های نفتی می تواند از بروز قاچاق و تخلفات، بطور موثری پیشگیری نماید. گروه نرم افزاری آفتاب مجری پروژه های حمل و نقل هوشمند در جهت پیاده سازی سیستم ردیاب وسایل نقلیه گام برداشته و به شرکتها و مراکز مختلف امکان می دهد تا بتوانند به واسطه این سامانه بارها و محموله های خود را کنترل و ردیابی نمایند.

این میزان خطا به اندازه ۲ تا ۵۱ متر خواهد بود. پشتیبانی شون عالی بود و نرم افزار هم امکانات فوق العاده ای داشت و نکته مهم تر اینکه نیاز به تمدید اشتراک نرم افزار نیست. یکی از عجیبترین صحنههایی که در عمرم دیدم، خودرویی بود که با صدای آژیر دزدگیر در حال حرکت بود! ردیاب یک وسیله ی پرکاربرد است که در جهت حفظ امنیت افراد و وسایل مهم و قیمتی از آن استفاده میشود. باتری قوی این نوع ردیابها پس از یکبار شارژ کردن در حدود یک سال کامل کار میکنند. سلام ی چند روزی است جی پی اس خریدم خیلی راضیم خصوصا از پشتیبانی بسیار محترم و دلسوزشون ک تا ساعت 12 شب هم پاسخگو بودن و تا مشکلم رفع نشد جوابدهی خیلی خوبی داشتن دستگاه خوبیه با انتن دهی خوب و مطمئنن با این قیمت موتور و ماشین ارزش خریدن داره… سلام. من اون ردیاب آهنربایی که قبلا داشتین خریدم زیاد از باطریش راضی نبودم وقتی این محصول اومد خریدمش و واقعا راضی بودم.

https://radyabeman.com/gps-tracking-application/

|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7


ویلای دو طبقه با سه واحد مجزا به متراژ 500 متر در شلمان
شنبه 2 ارديبهشت 1402 ساعت 7:42 | بازدید : 9652 | نویسنده : tarANEH | ( نظرات )

این ملک در منطقه شلمان قرار دارد. شلمان در مسیر لنگرود- رودسر است و از نظر دسترسی موقعیت مناسبی دارد. تمامی مراکز خرید، رفاهی از جمله سوپرمارکت، کافه و رستوران، فروشگاه های زنجیره ای و غیره در دسترس شما قرار دارند. خرید و فروش زمین در اطاقور

طراحی این ویلا به گونه ای است که طبقه اول آن به متراژ 218 متر و به صورت نیم دوبلکس است و دو واحد مجزا به متراژهای 110 و 118 متر در طبقه دوم قرار دارد و بعلاوه یک واحد 45 متری که به صورت سرایداری درنظر گرفته شده است. کل ملک نیز به صورت یکجا به فروش می رسد.

طراحی طبقه اول به گونه ای است که سالن پذیرایی و آشپزخانه در قسمت پایینی و سه اتاق خواب در قسمت بالا قرار دارند. پوشش کف از نوع سرامیک است. در آشپزخانه این واحد دوبلکس کابینت ها از نوع ام دی اف است و گاز رومیزی و هود در آن نصب شده است. سیستم سرمایشی از نوع اسپیلت و سیستم گرمایشی از نوع پکیج و رادیاتور است. این ویلا مجهز به استخر هم می باشد که جزء مشاعات ساختمان است. همچنین قابل ذکر می باشد که ورودی دو واحد بالایی به صورت جداگانه و مجزا از واحد پایینی است.

امتیازات و امکانات این ویلا شامل موارد زیر است: املاک آرمان

سند تک برگ
آیفون تصویری
درب ضد سرقت
درب ریموت دار
پنجره دو جداره
تراس
انباری
کمد دیواری

دسترسی های این ویلا به صورت زیر است:

فاصله تا لنگرود 10دقیقه
فاصله تا رودسر 5 دقیقه
فاصله تا ساحل 15 دقیقه

شعار ما آرمانی بیاندیشیم، آرمانی زندگی کنیم.

جزئیات
شناسه ملک: 5218                                                                             مساحت زمین (مترمربع): 500 مترمربع

مساحت ملک (مترمربع): 500 مترمربع                                                      اتاق ها: 3

قیمت کل (تومان): 20 میلیارد                                                                 سال ساخت: 1393

وضعیت: برای فروش                                                                             تعداد کل طبقات: 2

قیمت هر متر مربع (تومان): 40000000

 

امکانات
آیفون تصویری

استخر

پارکینگ

پکیج و رادیاتور

پوشش کف سرامیکی

درب ضد سرقت

راه جدا

سرویس بهداشتی و حمام ایرانی

سرویس بهداشتی و حمام فرنگی

گاز رومیزی

هود

 

 

نمای ساختمان
سنگ

https://amlakarman.com/property-location/lahijan-road-villa/

|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12


سخنان بزرگان در مورد زندگی، عشق، انسانیت، خدا و غیره
یک شنبه 14 اسفند 1401 ساعت 9:4 | بازدید : 319 | نویسنده : tarANEH | ( نظرات )

سخنان بزرگان می‌تواند یک چراغ راه برای زندگی و عملکرد ما باشد تا با تجربه‌های آنها بتوانیم گام‌های درستی را در زندگی خود برداریم. در این مقاله انواع مختلفی از جملات و سخنان بزرگان را در مباحث مختلفی مانند زندگی، عشق، سختی‌ها، موفقیت و غیره ذکر می‌کنیم که می‌توانید از آنها برای انگیزه و راهنمای بیشتر استفاده کنید.

جملات زیبا از بزرگان
در طول تاریخ، افرادی بودند که با داشتن علم و دانش بالا و یا معرفت و بینشی عمیق، حرف‌های مختلفی را بیان کردند. این عبارات از این افراد در حوزه‌های مختلفی بیان شده است که می‌تواند خواندن آن بسیار زیبا و چه بسا باعث تغییر زندگی افراد باشد. در همین راستا همواره در مجله جوان ایرانی، گریزی می‌زنیم به جملات و حرف‌های بزرگان که نمونه ای از آن را نیز می‌توانید در متن زیر مطالعه کنید.

 

زندگی چیست؟، عشق ورزیدن،

زندگی را به عشق بخشیدن،

زنده است آنکه عشق می‌ورزد،

دل و جانش به عشق می‌ارزد.

هوشنگ ابتهاج (سایه)

———————- ???????????? ———————-

عشق همیشگی است و این ما هستیم که ناپایداریم،

عشق متعهد است و مردم عهد شکن،جوان ایرانی (irjavan.com)

عشق همیشه قابل اعتماد است ولی مردم نه.

لئوبوسکالیا

———————- ???????????? ———————-

انسان نقطه‌ای است میان دو بی‌نهایت،

بی‌نهایت فرشته و بی‌نهایت لجن.

علی شریعتی

———————- ???????????? ———————-

اسارت و بندگی مردم،

به خود آنها و میزان تحمل رنج و قبول فداکاری شان

بستگی دارد.

مهماتا گاندی

———————- ???????????? ———————-

لحظه‌ها را گذراندیم تا که به خوشبختی رسیم، غافل از آنکه همین لحظه‌ها خوشبختی بودند.

علی شریعتی

———————- ???????????? ———————-

از دیروز بیاموز، برای امروز زندگی کن، به فردا امید داشته باش.

آلبرت انیشتن

———————- ???????????? ———————-

چیزی ساده‌تر از بزرگی نیست، بله ساده بودن همان بزرگ بودن است.

امرسون

———————- ???????????? ———————-

هنر، کلید فهم زندگی است.

اسکار وایله

———————- ???????????? ———————-

اگر زیبایی را آواز دهی،

حتی در بیابان و تنهایی هم گوش شنوا می‌یابی.

خلیل جبران

 

 

جملات مفهومی از بزرگان
برخی از سخنان بزرگان به گونه‌ای بیان شده‌اند که در آن نکات بسیار زیادی برای یادگیری وجود دارد. این نوع عبارات مفاهیم بزرگتری دارند و با کمی تامل می‌توان به زیبایی بیشتر آنها پی برد. در همین راستا برای ارضای افکار و اندیشه‌هایتان می‌توانید برخی از زیباترین و مفهومی‌ترین سخنان بزرگان را در ادامه مطالعه کنید که به شرح زیر می‌باشد:

بهترین موفقیت‌های من پس از شکست‌ها بدست آمده‌اند.

باربارا کورکران

———————- ???????????? ———————-

تنها راه حل انجام یک کار بزرگ، علاقه و انگیزه داشتن برای آن است.

اگر هنوز این را نیافتید، به دنبال آن باشید.

استیو جابز

———————- ???????????? ———————-

نگرش سپاسگزاری را برای هر کسی که ملاقات می‌کنید، انجام دهید.

برایان تریسی

———————- ???????????? ———————-

وقتی رویاهایت را دنبال می‌کنی،

یعنی زندگیت را دنبال می‌کنی.

مالکوم فوربز

———————- ???????????? ———————-

وقتی کسی را دوست می‌دارید،

او را آنطور که هست دوست بدارید.

لئو تولستوی

———————- ???????????? ———————-

وقتی عاشق می‌شویم، تلاش می‌کنیم همیشه بهتر از آنچه هستیم باشیم،

وقتی هم برای بهتر شدن تلاش می‌کنیم، همه چیزها در اطراف ما بهتر خواهد شد.

پائولو کوئیلو

———————- ???????????? ———————-

وقتی همه چیز علیه شما می‌شود، به یاد داشته باشید که هواپیما برای اوج گرفتن،

برخلاف جریان باد از زمین بلند خواهد شد. نه موافق آن.

هنری فورد

———————- ???????????? ———————-

موفقیت تنها یک معیار شخصی است که برای هر فردی متفاوت است.

موفقیت یعنی رسیدن به چیزی که در درون ما است و تبدیل شدن به چیزی که می‌توانیم باشیم.

زیک زیگلار

———————- ???????????? ———————-

مسیر موفقیت و شکست هردو تقریبا یکسان خواهد بود.

کالین آر دیویس

———————- ???????????? ———————-

هرگز به آینده فکر نمی‌کنم، چراکه خیلی زود خواهد رسید.

آلبرت انیشتن

———————- ???????????? ———————-

آینده همیشه از زمان حال شروع می‌شود.

مارک استراند

———————- ???????????? ———————-

بزرگترین کشف در همه زمان‌ها این است که هر فردی با تغییر نگرش می‌تواند آینده را تغییر دهد.

اپرا وینفری

 

جملات آموزنده از بزرگان جهان
بهم پیوستن کلمات و تشکیل جملات زیبا از بزرگان، پدیده‌ی بسیار زیبایی است که می‌تواند در خود تمثیل‌های بسیاری داشته باشد. حال که مجموعه‌ای از این عبارات در طول تاریخ برای ما گردآوری شده‌اند، چه بهتر که از آنها پند و اندرز گرفته و جملات آموزنده و جملات زیبا از بزرگان را فرا بگیریم. برخی از نمونه‌های خوب و عبرت آموز از این جملات به شرح زیر می‌باشند:

بزرگترین عیب برای دنیا همین بس که بی وفاست.

حضرت ابوالفصل (ع)

———————- ???????????? ———————-

استفاده از فرصت‌های موفقیت آمیز کوچک، بسیار با ارزش‌تر از شانس‌های بزرگ بیهوده‌ای است که همه ما آرزو بدست آوردن آن را می‌کنیم.

———————- ???????????? ———————-

برای اجتناب از بحران می‌توانید از سیاست سکوت استفاده کنید.

سوزان کوئیلیام

———————- ???????????? ———————-

دو اشتباه بزرگ در زندگی آدمی این است که:

فرصت‌های مناسب را از دست بدهیم،

قبل از موعد اقدام به عمل کنیم.

———————- ???????????? ———————-

همیشه دم از صلح بزن، اما همیشه آمده جنگ باش.

ناپلئون بناپارت

———————- ???????????? ———————-

اگر در اولین قدم، موفقیت‌ها نصیب ما می‌شد، دیگر سعی و عمل معنی نداشت.

موریس مترلینگ

———————- ???????????? ———————-

برای آن که بتوانید با دیگران در وضعیت راحتی و آرامش زندگی کنید،

لازم است فقط آن چیزی که در راه شما می‌توانند بدهند را طلب کنید.

———————- ???????????? ———————-

بر روی زمین چیزی بزرگتر از انسان نیست و در انسان‌ هم چیزی بزرگتر از فکر او نیست.

همیلتون

———————- ???????????? ———————-

به تنیجه رسیدن امور مهم اغلب به یافتن یا انجام ندادن برخی کارهای کوچک وابسته است.

چاردینی

———————- ???????????? ———————-

آنکه خود را به کارهای کوچک سرگرم می‌کند، ممکن است توانایی کارهای بزرگ را نداشته باشد.

لاروشفوکو

———————- ???????????? ———————-

تصور کنید هر ماه انسان فقط یک ربع به بهبود زندگی اش فکر کند،

آن را اصلاح کند،

حال هر ماه زندگی او پیش از قبل بهتر خواهد شد.

هر قدم هم قدمی است.

 

 

سخنان بزرگان در مورد خیانت به وطن
با توجه به میهن دوستی که یکی از خصلت‌های همیشگی در افراد برجسته بوده است، سخنان بزرگان نیز در این زمینه به فراوانی وجود دارند. خیانت به این آرمان همواره راهی برای شکست و نفوذ به درون سلسله‌ها و ساختارها بوده است که دشمن از آن استفاده می‌کند. در ادامه برخی از سخنانی که به شدت این کار را نکوهش کرده است را بررسی می‌کنیم که عبارتند از:

من کتاب‌هایی را که توسط افراد خیانتکار به وطن نوشته شده‌اند را نمی‌خوانم.

ولادیمیر پوتین

———————- ???????????? ———————-

کسانی که اجداد خود را فراموش می‌کنند، به میهن خیانت می‌کنند یا کشور را تجزیه می‌کنند، هرگز عاقبت به خیر نخواهند شد و مطمئنا مورد طرد مردم و قضاوت تاریخ قرار خواهند گرفت.»

ژو فنگلیان

———————- ???????????? ———————-

وقتی به شخص دیگری خیانت می‌کنید،

به خود هم خیانت می‌کنید.

آیزاک باشویس

———————- ???????????? ———————-

در وجود هریک از ما خائنی وجود دارد که به نام خودخواهی زبان به چاپلوسی می‌گشاید.

پل والری

———————- ???????????? ———————-

بدترین چیز در زندگی هر انسانی، هراس در میدان جنگ و خیانت است.

اسکار وایلد

———————- ???????????? ———————-

به قطع، خیانت به امت، بزرگترین و زشت ترین نوع خیانک و فریبکاری است.

امام علی (ع)

———————- ???????????? ———————-

اگر توانستید به مگس ها بفهمانید که گل بهتر از زباله‌ها است،

می‌توانید به خائنین هم بفهمانید که کشور از ثروت بهتر است.

چگوارا

———————- ???????????? ———————-

پست ترین افراد کسانی هستند که در تصرف سرزمین شان،

با بیگانگان همکاری می‌کنند.

وطن مادر است و آنها کمک می‌کنند تا دیگران بر مادرشان تسلط یابند.

هیتلر

———————- ???????????? ———————-

تردیدهای ما در درونمان، خائنانی هستند که با ایجاد ترس، باعث بازداشتن ما از تلاش می‌شوند.

این ها باعث می‌شوند تا به نتایج دلخواهمان نرسیم.

ویلیام شکسپیر

 

 

سخنان بزرگان در مورد عشق واقعی
بسیاری از سخنان بزرگان در مضمون تمجید و ستایش عشق بیان شده است که در این زمینه می‌توانید به محتوای بسیار غنی دسترسی داشت. بدون اتلاف وقت از جمله این موارد باید گفت:

عشق شادیست، عشق آزادست

عشق آتش به سینه داشتن است،

عشق آغاز آدمی‌ست،

عشق شوری زخود فزاینده است،

عشق زایش کهکشان زاینده است،

جنبشی در نفهت پرده‌ی جان است،

زندگی چیست؟ عشق ورزیدن،

زندگی را به عشق بخشیدن،

زنده آن است که عشق می‌ورزد،

دل و جانش به عشق می‌ارزد.

هوشنگ ابتهاج

———————- ???????????? ———————-

در کوچه‌های یخ زده هر بی فروغ،

گرمی چشم‌های تو در بر گرفتنی است،

این عشق ماندنی این شعر بودنی،

این لحظه‌های با تو نشستن، سرودنی است.

حمید مصدق

———————- ???????????? ———————-

عشق یک نیروی بی‌حصر است،

وقتی آن را اسیر کنید، شما را برده خود می‌کند،

وقتی با مبارزه کنید، شما را نابود می‌کند،

وقتی بخواهید درکش کنید، شما را در حس گمگشتگی قرار می‌دهد.

پائولو کوئیلو

———————- ???????????? ———————-

عشق همانند یک رابطه دوستی گرفتار آتش است که،

مانند شعله‌ای پرحرارت در ابتدا بنظر می‌رسد،

و اکنون سوسوی نوری از آن باقی مانده است،

با بالغ‌تر شدن قلب‌هایمان،

عشق به زغال تبدیل می‌گردد و

همانقدر عمیق سوخته و ماندگار خواهد بود.

بروس لی

———————- ???????????? ———————-

مهند پرورش خرد، آغوش عقل نیست، بلکه دامان عشق است،

نهال خرد باید در کوزه کاشته شود و با آب احساسات آبیاری گردد.

موریس مترلینگ

———————- ???????????? ———————-

تجربه عشق به من می‌گوید که عشق آن نیست که به یکدیگر خیره شویم، بلکه آن است که هردو به یکسو بنگریم.

آنتوان دو سنت اگزوپری

———————- ???????????? ———————-

عشق پدیده‌ای است که در زندگی اکثر انسان‌ها تجربه می‌شود. شما می‌توانید با عشق، افراد را از خودشیفتگی برهانید و آنها را آزاد کنید. عشق همواره یک عامل تاثیر گذار در سرنوشت انسان بوده است که آنها را به کمال یا به خاکی می‌رساند.

 

 

 

سخنان بزرگان در مورد زندگی
برخی از عبارات هستند که به عنوان سخنان بزرگان در مورد زندگی بیان شده‌اند و می‌توانند به شما کمک کنند تا بینش بهتری نسبت به این موضوع داشته باشید. بینش و تجربه دیگران از جمله منابعی قدرتمند برای انگیزه و الهام شما می‌باشند. یادگیری از رهبران و کارآفرینان یک راه فوق العاده برای رشد است که می‌تواند با شناخت عقاید آنها از طریق همین جملات تا حد خوبی انجام شود. از جمله بهترین‌های آن می‌توان گفت:

بزرگترین افتخار در زندگی این نیست که هرگز زمین نخوریم،
بلکه در این است که هر بار که زمین می خوریم برخیزیم.

نلسون ماندلا

———————- ???????????? ———————-

راه شروع را با کنار گذاشتن حرف و عمل کردن شروع کنید.

والت دیزنی

———————- ???????????? ———————-

زمان شما محدود است، پس آن را با زندگی دیگران هدر ندهید.
گرفتار عقاید نامناسب نشده و زندگی را برطبق تفکر دیگران انجام ندهید.

استیو جابز

———————- ???????????? ———————-

اگر زندگی قابل پیش بینی بود، دیگر زندگی نخواهد بود و بی مزه می‌ماند.

النور روزولت

———————- ???????????? ———————-

اگر به آنچه در زندگی دارید نگاه کنید، همیشه چیزهای بیشتری خواهید داشت.

اگر به چیزهایی که در زندگی ندارید نگاه کنید، هرگز به اندازه کافی نخواهید داشت.

اپرا وینفری

———————- ???????????? ———————-

زندگی چیزی است که وقتی درگیر برنامه ریزی‌های دیگر هستید، اتفاق می‌افتد.

جان لنون

———————- ???????????? ———————-

شما فقط یک بار زندگی می‌کنید، اما اگر آن را درست انجام دهید، یک بار کافی است.

مای وست

———————- ???????????? ———————-

شکست‌های بسیار در زندگی زمانی اتفاق می‌افتند که افراد تسلیم شده و
متوجه آن نیستند که چقدر به موفقیت نهایی نزدیک‌اند.

توماس ای. ادیسون

———————- ???????????? ———————-

اگر می خواهید زندگی شادی داشته باشید، آن را به یک هدف گره بزنید، نه به افراد یا چیزها.

آلبرت انیشتین

———————- ???????????? ———————-

نه اینکه چه مدت طولانی است، بلکه اینکه چقدر خوب زندگی کرده اید مهم ترین چیز است.

سنکا

­­سخنان بزرگان در مورد سختی های زندگی
چه چیزی بهتر از آن است که شما در دوره‌هایی از زندگی خود که مراحل سختی از عمر خود را طی می‌کنید، از سخنان بزرگان در مورد سختی‌های زندگی بهره‌مند شوید. در این حالت می‌توان گفت:

اندوه افراد کوشا در زندگی از بدترین نوع اندوه‌ها است.

فرناندو پسوآ

———————- ???????????? ———————-

برای کسانی که سرشتی مغرور دارند، طعمه آسان یک تحقیر است.
آنها در برابر رام کردن مردان سرسخت و تصرف املاک دست نایافتنی خشنود می‌شوند.

فریدریش نیچه

———————- ???????????? ———————-

در ذات ما دو بذر نیکی و بدی وجود دارد که
همواره صحنه تقابل برای برنده شدن است.

اما هیچ کدام از این دو بدون دیگری نمی‌تواند وجود داشته باشد.

اریک بردن

———————- ???????????? ———————-

موفقیت در زندگی، با دستاوردهای شما اندازه گیری نمی‌شود،

بلکه با شجاع و پایداری در مقابل این چالش‌ها مشخص می‌شود.

آریسن سوئت مرن

 

 

سخنان بزرگان در مورد فامیل
در سخنان بزرگان، خانواده همواره از مهم‌ترین ارکان یک جامعه بوده است. این بخش از اجتماع انسان‌ها، می‌تواند به شما کمک کند تا در زندگی خود به یک فرد موفق تبدیل شوید. حال ما می‌خواهیم پندها و نصیحت‌هایی را در این زمینه برای شما بیان کنیم که به شرح زیر می‌باشند:

ارزشمندترین بی‌نیازی، عقل است،
گرامی‌ترین ارزش خانوادگی، اخلاق نیکو.

امام علی (ع)

———————- ???????????? ———————-

آموزش را در خانواده،
دانش را در جامعه
و بینش را در تفکرات تنهایی بیاموزید.

فریدریش نیچه

———————- ???????????? ———————-

یک خانواده شاد همانند یک بهشت زود هنگام است.

جرج برنارد شاو

———————- ???????????? ———————-

خانواده آزمون زندگی است.
چراکه تنها چیزی است که انسان آزاد با تمایل خود آن را برای خودش ایجاد می‌کند.

گیلبرت چسترتون

———————- ???????????? ———————-

چه آن را قبیله بدانید یا خانواده،
شما به آن نیاز خواهید داشت.

جین هوارد

———————- ???????????? ———————-

خانواده‌ها همانند قطب نمایی هستند که ما را راهنمایی کرده و می‌توانند ما را به بلندترین قله‌ها برسانند.
آنها مایه آرامش ما خواهند بود.

برد هنری

———————- ???????????? ———————-

خانواده چیز مهمی نیست، بلکه باید آن را همه چیز دانست.

مایکل جی فاکس

———————- ???????????? ———————-

بدون خانواده، انسان ها همانند افرادی هستند که در تنهایی از سرما می‌لرزند.

آندره موروا

 

———————- ???????????? ———————-

پیوند نگاه داشتن اعضای خانواده کنار هم، احترام و شادی است که در زندگی هم ایجاد می‌کنند.

ریچارد باخ

———————- ???????????? ———————-

دوستان و خانواده شما همانند سیستمی هستند که تعیین می‌کنند چه بشنوید و چه کار کنید.

کلی کلارکسون

———————- ???????????? ———————-

نیازی نیست خانواده شما بی نقص باشد، فقط باید متحد باشد.

———————- ???????????? ———————-

خانواده تنها با نام خانوادگی آن تعیین نمی‌شود، بلکه تعهد و عشق آن را تعریف خواهد کرد.

دیو ویلیس

———————- ???????????? ———————-

اعضای خانواده همانند شاخه‌های درختی هستند که در جهات مختلف با یک ریشه بهم پیوسته رشد می‌کنند.

سخنان بزرگان در مورد مردان بزرگ
برای این بخش از سخنان بزرگان می‌توان گفت:

بزرگی یک مرد با مقدار تواضع او اندازه می‌گردد.

جان راسکین

———————- ???????????? ———————-

یک فرد محترم، به جای آنکه دنبال بدست آوردن چیزی از دنیا باشد، به دنیایش آن را اضافه می‌کند.

جورج برنارد شاو

———————- ???????????? ———————-

نزاکت بیشتر از شجاعت نشانه مردانگی است.

تئودور رزولت

———————- ???????????? ———————-

 

سخنان بزرگان در مورد زندگی، عشق، انسانیت، خدا و غیره

|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خبر و آدرس taranemag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 36
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 133
:: باردید دیروز : 146
:: بازدید هفته : 422
:: بازدید ماه : 13374
:: بازدید سال : 67957
:: بازدید کلی : 293490