خوب نیوز
آهنگ جدید محسن یگانه به نام «نه»
پنج شنبه 14 ارديبهشت 1402 ساعت 5:38 | بازدید : 335 | نویسنده : tarANEH | ( نظرات )

متن آهنگ نه محسن یگانه

 نه رسمش این نبوده این نیست
وقتی که زندگیمو سوزودی رفتی
حتی یکم دلت نسوخت به حال من
غریبه تر شدیم از همون وقتی
که سرت گرم بود زندگیمو سوزوند
دلت سرد شد زندگیم یخ کرد
بیخود اینهمه راهو اومدی که چی
یه راه بی نشونو بگیر و برگرد
برگرد تو خاطره هامون
که هرچی بینمون بود جا گذاشتی رفت
یکی اونروزا خیلی عاشقت بود
چون تو قلبت واسش جا نداشتی رفت
نه شبیه قبلنات نیستی
نه اونی که میشناختمش
نه ببین کی زندگیمو سوزوند رفت
اون که یه روز دوست داشتمش
این تویی که الان روبرومی نه
نگات میگه دیگه عاشق نیستی
ته چشات یچیزی آزارم میده
بهم میگن اون آدم سابق نیستی
نه دلت اینجا نیست
صدام کن که اسممو یادت نره
شمرده تر بهم بگو خداحافظ
یجور بگو که انگار بار آخره
من اینجامو دلت اینجا نیست
صدام کن که اسممو یادت نره
شمرده تر بهم بگو خداحافظ
یجور بگو که انگار بار آخره

https://musicdel.ir/single-tracks/169709/

|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11


ده راه‌ احتمالاً می‌توانید برای توسعه خلاقیت خود از جدیدترین ردیاب خودرو استفاده کنید
پنج شنبه 7 ارديبهشت 1402 ساعت 9:8 | بازدید : 35203 | نویسنده : tarANEH | ( نظرات )

 

هم­چنین با توجه به اینکه قصد استفاده امنیتی بلند مدت و یا مدیریت بلند مدت را دارید باید ردیاب با دو آنتن خارجی تهیه کنید و اگر برای استفادههای ساده مدیریتی نیاز دارید، از ردیاب آنتن داخلی نیز میتوانید استفاده کنید. بله قطعا زمانی که شما انواع ردیاب را بشناسید در زمان خرید میتوانید تصمیمی صحیحتر و دقیق تر داشته باشید. کار اصلی ردیاب رسد موقعیت مکانی دستگاه است.بدین صورت که بعد از خرید ردیاب،مراحل نصب و راه اندازی شروع میشود.بعد از راه اندازی ،ردیاب در هر مکانی قرار بگیرد شما به راحتی میتوانید به کمک نرم افزار ردیابی به صورت لایو ردیاب را مسیریابی کنید. بسیار عالی برای هر خودرو لازم است بنده بیشتر برای ردیابی دخترم استفاده میکنم.وخیالم بابت ماشینم راحته.دستگاه کوچکتر از عکسش هست وبخوبی میشه جاسازی کرد. میتوانید این فرصت بسیار ایدهآل و بینظیر را از دست نداده و همین حالا، اقدام به خرید ردیاب شخصی داشتهباشید. شما بعد از خرید ردیاب و نصب آن به وسیله نقلیه میتوانید از موقعیت مکانی خودرو در هر لحظه خبردار شوید. مهمترین وجه تمایزی که سبب محبوبیت انواع دزدگیر تصویری ماجیکار با سایر دزدگیرهای موجود در بازار تهران و مناطق مختلف گردیده است، آپشنها و امکانات بیشمار آن می باشد بدیهی است که با قیمتهای متفاوتی نیز عرضه گردد که هر فرد با توجه به توان مالی و همچنین انتظاراتی که از یک سیستم ضد سرقت دارد.

 

گروه مهندسی همگام از قوی ترین و جدید ترین دستگاه های ردیاب خودرو و ردیاب آهنربایی و سرور های ردیابی GPS که از سیستم موقعیت یابی جهانی برای پیدا کردن محل دقیق وسیله نقلیه، شخص یا سایر دارایی هایی که به آن متصل است، استفاده می کند. هدف اصلی این دستگاه مطلع کردن شما از موقعیت مکانی وسیله نقلیه در هر زمانی است . با استفاده از ردیاب میتوانید در هر لحظه گزارشهای از جمله موقعیت دقیق جغرافیایی خودرو، سرعت حرکت و توقف خودرو، مسیرهای پیموده شده و تخلفات رانندگی را در اختیار داشته باشید. هر یک از این ردیابها طرحهای متفاوتی دارند که شما میتوانید با توجه به نیاز و سلیقه خود یکی از آنها را خریداری کنید. سامانه AVL قادر است در هر لحظه مختصات جغرافیایی و اطلاعات مهم و کاربردی دیگر مربوط به وسیله نقلیه مورد نظر را بدست آورد. ولی این چند وقته که استفاده کردم عیب و ایرادی ازش ندیدم، واقعا از هر نظر عالیه. همچنین می توانید برای خرید یکی از بهترین برندهای این دستگاه مدرن نیز، تحقیقات بسیار زیادی را انجام دهید و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید. ردیاب آهنربایی نظامی آی آر 1500 بهترین و کاملترین نوع از ردیابهایی است که در بازار داخلی وجود دارد. 

https://radyabeman.com/

همچنین این سامانه توانایی پیاده سازی در سطح کوچکتر را نیز دارد و کسب و کارهایی که در داخل شهرها فعال هستند می توانند برای کنترل بار خود از این سامانه کمک بگیرند. ردیاب و دزدگیر خودرو GP021 ردیاب برتر به شما این امکان را می­دهد که موقعیت خودروی خود را بصورت آنلاین (از طریق نرم افزار همراه و پنل ردیابی) و حتی آفلاین (از طریق ارسال پیامک) مشاهده کنید و در صورت سرقت خودرو (از طریق نرم افزار و ارسال پیامک) آن را خاموش کنید. این امر بخصوص در بخش سوخت و فرآورده های نفتی می تواند از بروز قاچاق و تخلفات، بطور موثری پیشگیری نماید. گروه نرم افزاری آفتاب مجری پروژه های حمل و نقل هوشمند در جهت پیاده سازی سیستم ردیاب وسایل نقلیه گام برداشته و به شرکتها و مراکز مختلف امکان می دهد تا بتوانند به واسطه این سامانه بارها و محموله های خود را کنترل و ردیابی نمایند.

این میزان خطا به اندازه ۲ تا ۵۱ متر خواهد بود. پشتیبانی شون عالی بود و نرم افزار هم امکانات فوق العاده ای داشت و نکته مهم تر اینکه نیاز به تمدید اشتراک نرم افزار نیست. یکی از عجیبترین صحنههایی که در عمرم دیدم، خودرویی بود که با صدای آژیر دزدگیر در حال حرکت بود! ردیاب یک وسیله ی پرکاربرد است که در جهت حفظ امنیت افراد و وسایل مهم و قیمتی از آن استفاده میشود. باتری قوی این نوع ردیابها پس از یکبار شارژ کردن در حدود یک سال کامل کار میکنند. سلام ی چند روزی است جی پی اس خریدم خیلی راضیم خصوصا از پشتیبانی بسیار محترم و دلسوزشون ک تا ساعت 12 شب هم پاسخگو بودن و تا مشکلم رفع نشد جوابدهی خیلی خوبی داشتن دستگاه خوبیه با انتن دهی خوب و مطمئنن با این قیمت موتور و ماشین ارزش خریدن داره… سلام. من اون ردیاب آهنربایی که قبلا داشتین خریدم زیاد از باطریش راضی نبودم وقتی این محصول اومد خریدمش و واقعا راضی بودم.

https://radyabeman.com/gps-tracking-application/

|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7


ویلای دو طبقه با سه واحد مجزا به متراژ 500 متر در شلمان
شنبه 2 ارديبهشت 1402 ساعت 7:42 | بازدید : 9590 | نویسنده : tarANEH | ( نظرات )

این ملک در منطقه شلمان قرار دارد. شلمان در مسیر لنگرود- رودسر است و از نظر دسترسی موقعیت مناسبی دارد. تمامی مراکز خرید، رفاهی از جمله سوپرمارکت، کافه و رستوران، فروشگاه های زنجیره ای و غیره در دسترس شما قرار دارند. خرید و فروش زمین در اطاقور

طراحی این ویلا به گونه ای است که طبقه اول آن به متراژ 218 متر و به صورت نیم دوبلکس است و دو واحد مجزا به متراژهای 110 و 118 متر در طبقه دوم قرار دارد و بعلاوه یک واحد 45 متری که به صورت سرایداری درنظر گرفته شده است. کل ملک نیز به صورت یکجا به فروش می رسد.

طراحی طبقه اول به گونه ای است که سالن پذیرایی و آشپزخانه در قسمت پایینی و سه اتاق خواب در قسمت بالا قرار دارند. پوشش کف از نوع سرامیک است. در آشپزخانه این واحد دوبلکس کابینت ها از نوع ام دی اف است و گاز رومیزی و هود در آن نصب شده است. سیستم سرمایشی از نوع اسپیلت و سیستم گرمایشی از نوع پکیج و رادیاتور است. این ویلا مجهز به استخر هم می باشد که جزء مشاعات ساختمان است. همچنین قابل ذکر می باشد که ورودی دو واحد بالایی به صورت جداگانه و مجزا از واحد پایینی است.

امتیازات و امکانات این ویلا شامل موارد زیر است: املاک آرمان

سند تک برگ
آیفون تصویری
درب ضد سرقت
درب ریموت دار
پنجره دو جداره
تراس
انباری
کمد دیواری

دسترسی های این ویلا به صورت زیر است:

فاصله تا لنگرود 10دقیقه
فاصله تا رودسر 5 دقیقه
فاصله تا ساحل 15 دقیقه

شعار ما آرمانی بیاندیشیم، آرمانی زندگی کنیم.

جزئیات
شناسه ملک: 5218                                                                             مساحت زمین (مترمربع): 500 مترمربع

مساحت ملک (مترمربع): 500 مترمربع                                                      اتاق ها: 3

قیمت کل (تومان): 20 میلیارد                                                                 سال ساخت: 1393

وضعیت: برای فروش                                                                             تعداد کل طبقات: 2

قیمت هر متر مربع (تومان): 40000000

 

امکانات
آیفون تصویری

استخر

پارکینگ

پکیج و رادیاتور

پوشش کف سرامیکی

درب ضد سرقت

راه جدا

سرویس بهداشتی و حمام ایرانی

سرویس بهداشتی و حمام فرنگی

گاز رومیزی

هود

 

 

نمای ساختمان
سنگ

https://amlakarman.com/property-location/lahijan-road-villa/

|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خبر و آدرس taranemag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 35
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1278
:: باردید دیروز : 1444
:: بازدید هفته : 3998
:: بازدید ماه : 10924
:: بازدید سال : 65507
:: بازدید کلی : 291040