خوب نیوز
راهنمای کامل درمان ارتودنسی
جمعه 16 تير 1402 ساعت 8:42 | بازدید : 68887 | نویسنده : tarANEH | ( نظرات )


ارتودنسی متحرک به دستگاه‌های مختلفی گفته می‌شود که برای صاف کردن و تراز کردن دندان‌ها یا صاف کردن دهان و اصلاح باریکی، بیرون زدگی یا پس‌رفتگی آن‌ها در دهان قرار می‌گیرند، اما در طول درمان به دندان‌ها متصل نمی‌شوند. درست شد

بسیاری از ما لبخند کاملی نداریم، دندان هایمان کج، کج، کج و یا یکی از فک هایمان عقب یا جلو است و در نتیجه به طور کلی دندان هایمان صاف و تمیز نیست و نداریم. شما به نیش مناسب نیاز دارید. بایت شامل ارتباط دندان ها با یکدیگر است، به خصوص زمانی که دهان بسته است.



درمان ارتودنسی چقدر اهمیت دارد؟

اگر همه دندان‌های ما از هم راستا نباشند و برخی از آن‌ها کج یا عقب یا عقب رانده شوند یا مشکلات دیگری داشته باشند که شکاف‌های کوچکی بین آن‌ها ایجاد کند، هر ذره‌ای که می‌خوریم دائماً بین دندان‌هایمان گیر می‌کند. تمیز کردن این نواحی با مسواک یا نخ دندان بسیار سخت است و ممکن است نتوانیم آنها را به خوبی تمیز کنیم. در این شرایط فضای بین دندانی محل تجمع ذرات باقیمانده و فعالیت باکتری در دهان است. به همین دلیل، کسانی که دندان های صاف، مرتب و هم تراز ندارند، بیشتر در معرض پوسیدگی دندان و عفونت لثه هستند.

از سوی دیگر، تمام دندان ها باید در موقعیت مناسبی برای جویدن غذا و تلفظ صحیح کلمات و حروف باشند. در غیر این صورت ممکن است در جویدن و صحبت کردن مشکل داشته باشید.

دندان های کج و نامرتب هر بار که غذا می خوریم به برخی از دندان ها فشار زیادی وارد می کند. این فشار می تواند برای آنها بیش از حد باشد و باعث ایجاد ترک های کوچک و یا سایش زیاد آنها شود. مفصل فک نیز تحت فشار زیادی است که با درمان ارتودنسی می توان تمامی این مشکلات را برطرف کرد.



چه کسانی به درمان ارتودنسی نیاز دارند؟

کسانی که مشکلات زیر را دارند باید به متخصص ارتودنسی مراجعه کنند:

دندان های کج و نامنظم

بیرون زدگی یا عقب ماندن برخی از دندان ها در مقایسه با دیگران

له شدن یا له کردن جزئی چند دندان (یعنی قسمتی از دندان یا کل دندان زیر لثه باقی می ماند)

برجستگی یا تغییر شکل در یکی از فک ها

فک بالا باریک و کوچک

گرفتگی و شلوغی دندان ها

بین دندان ها فاصله وجود دارد

عدم تقارن لبخند

وجود دندان های اضافی یا دندان هایی که از موقعیت اشتباه بیرون زده اند



انواع ارتودنسی پرتابل

دو نوع اصلی دستگاه های ارتودنسی متحرک الاینر و نگهدارنده هستند.

1. Aligner یا Invisalign

ارتودنسی شفاف در درمان ارتودنسی متحرک

Aigner (Invisalign) یک ورقه ترموپلاستیک بی رنگ است که وقتی دندان های شما را لمس می کند هیچ کس متوجه آن نمی شود. الاینرها برای حرکت و تراز کردن دندان ها طراحی شده اند. بسته به وضعیت دندان‌های شما، متخصص ارتودنسی تعداد معینی از الاینرها را برای استفاده متناوب طراحی می‌کند و هر دو هفته یک‌بار آن‌ها را با موارد جدید جایگزین می‌کند.

2. نگهدارنده یا بریس

نگهدارنده یا تثبیت کننده در براکت های قابل جابجایی

نگهدارنده یا تثبیت کننده ارتودنسی وسیله ای است که پس از پایان درمان ارتودنسی با براکت یا الاینر استفاده می شود. در این مدت زمانی که به یک لبخند ایده آل می رسید، تثبیت کننده دندان های شما را در جای خود نگه می دارد.

دلیل نیاز به نگهدارنده این است که دندان ها تا مدتی پس از درمان ارتودنسی پتانسیل حرکت و به خصوص بازگشت به موقعیت قبلی خود را دارند. بنابراین، یک تثبیت کننده ارتودنسی باید برای مدتی (گاهی برای همیشه) استفاده شود تا دستاوردهای درمان ارتودنسی حفظ شود. مدت زمان استفاده از این دستگاه ارتودنسی توسط پزشک تعیین می شود.

 

مزایا و معایب ارتودنسی متحرک به شرح زیر است.

مازاد

مسواک زدن آنها آسان است زیرا پلاک را از دهان خود جدا می کنید و طبق معمول مسواک می زنید. در ارتودنسی ثابت، مسواک زدن مشکل است زیرا باید فضای بین دندان ها و سیم و قسمت هایی از تجهیزات ارتودنسی که به دندان ها متصل می شوند را در نظر بگیرید.

تمیز کردن وسایل ارتودنسی متحرک نیز بسیار ساده است. کافی است این دستگاه را از دهان خود خارج کرده و با مسواک زیر آب روان تمیز کنید.

احتمال پوسیدگی دندان و عفونت لثه کمتر است زیرا به راحتی می توانید دندان ها و وسایل خود را تمیز کنید.

بر خلاف ارتودنسی ثابت، لکه های سفید روی دندان ها ایجاد نمی شود. در ارتودنسی ثابت، در محلی که براکت یا نوار چسبیده می شود، پلاک و باکتری در برخی از قسمت های دندان جمع می شود تا دندان ها به طور کامل تمیز نشوند و در نتیجه دندان مواد معدنی خود را در اثر فعالیت دندان از دست می دهد. باکتری ها در این نواحی لکه های سفید روی دندان ها ایجاد می شود که دائمی هستند.

در صورت لزوم می توان دستگاه ارتودنسی را از دهان خارج کرد.

در حالی که در حال غذا خوردن هستید، می توانید بریس های بدون علامت را از دهان خود بیرون بیاورید و هر چه می خواهید بخورید. هنگام استفاده از بریس های ثابت، باید از خوردن برخی غذاها خودداری کنید زیرا می تواند به براکت ها آسیب برساند.

اگر به جای بریس از الاینرها استفاده کنید، از نامرئی بودن آن بهره مند شده و در نتیجه لثه های شما تاثیری در زیبایی لبخند شما نخواهد داشت.

معایب

اگرچه ارتودنسی متحرک یا غیر ثابت مزایای قابل توجهی دارد، اما نباید از معایب آن غافل شد.

در حالی که تراز کننده در دهان شماست نباید چیزی بخورید. تنها چیزی که می توانید مصرف کنید نوشیدن آب است. جویدن با تراز آن را خراب می کند.

در مورد فنجان های شفاف، اگر مراقب نباشید و نوشیدنی های رنگی بنوشید، فنجان کدر و کدر می شود.

باید در نظر داشته باشید که صفحه ارتودنسی همیشه تا حد امکان در دهان شماست (22 ساعت در روز) به جز زمانی که غذا می خورید و دندان های خود را مسواک می زنید. اگر دائما فراموش کنید که آن را در دهان خود بگذارید یا از انجام آن امتناع کنید، نه تنها درمان شما به نتیجه نمی رسد، بلکه می توانید وضعیت دندان های خود را بدتر کنید. اگر فکر می کنید ممکن است همیشه ترازهای خود را فراموش کنید و نمی توانید متعهد به استفاده از بریس متحرک باشید، بهتر است از بریس های ثابت استفاده کنید.

هنگامی که پلاک را از حفره دهان خارج می کنید، باید آن را کاملا بشویید و فقط در یک ظرف مخصوص قرار دهید. در غیر این صورت، احتمال زیادی وجود دارد که آن را از دست بدهید یا ارزشش را ندارد.


شیمی درمانی چقدر طول می کشد؟

طول درمان بستگی به وضعیت دندان شما دارد. در مورد بریس‌ها، اگر درمان جامع ارتودنسی انجام داده‌اید یا دندان‌هایتان مسافت زیادی را جابجا کرده‌اند، احتمال رویش مجدد دندان‌ها بیشتر است. در نتیجه، اغلب مجبور هستید از عملکرد حفظ برای مدت زمان طولانی تری استفاده کنید. در مورد بریس ها، مدت زمان درمان بستگی به وضعیت دندان ها دارد. معمولاً یک تا دو سال طول می کشد تا همه دندان ها صاف شوند.

مراجعه به ادامه مطلب:  https://payju.ir/content/متخصص-ارتودنسی-شیراز

|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8


الگوریتم گوگل
دو شنبه 12 تير 1402 ساعت 9:12 | بازدید : 211 | نویسنده : tarANEH | ( نظرات )


الگوریتم های گوگل با تغییر رفتار ما تکامل می یابند. فناوری برای برآوردن خواسته ها و نیازهای ما تکامل می یابد. بنابراین موتورهای جستجو نیز باید تغییر کنند.به عنوان مثال، یک دهه پیش ما پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و پینترست را نداشتیم تا ترافیک را به سایت خود هدایت کنیم.

ما همچنین به بهترین راه‌ها برای دریافت ترافیک موبایل یا ترافیک موتورهای جستجو فکر نمی‌کنیم، زیرا این میلیون‌ها موتور جستجو وجود ندارند و روند بازاریابی یک شبه تغییر می‌کند. ابزارها و تکنیک های جدید بلافاصله مورد توجه قرار گرفت.

به همین دلیل، گوگل به طور مداوم شیوه مدیریت رتبه‌بندی، لینک‌ها و محتوا را بر اساس این تغییرات سریع تغییر می‌دهد. اما در قلب تغییر الگوریتم گوگل یک هدف ساده وجود دارد: ارائه تجربه بهتر برای کاربر ...

در این مقاله، من، محمد سلحشور، قصد دارم مفهوم الگوریتم گوگل را با ذکر مثال های فراوان بررسی کنم و الگوریتم های اصلی گوگل و الگوریتم مرغ مگس خوار واقعی و کاربردی را به تفصیل با شما به اشتراک بگذارم. با ما بمان.

الگوریتم گوگل چیست و چگونه کار می کند؟

در مورد یک موتور جستجو، مشکل این است که "چگونه می توان مرتبط ترین صفحات وب را برای این مجموعه خاص از کلمات کلیدی (یا عبارات جستجو) پیدا کرد".

«در اینجا وجود الگوریتم‌ها منطقی است.

الگوریتم‌ها به گوگل اجازه می‌دهند نتایج مرتبط را پیدا، رتبه‌بندی و برگرداند.

اصطلاح "الگوریتم" به روشی گام به گام بر اساس منطق برای حل یک مسئله خاص اشاره دارد.

الگوریتم گوگل یک سیستم پیچیده بازیابی داده است که از یک فهرست جستجو برای یافتن صفحات وب حاوی کلمات کلیدی که کاربر در جستجوی آن است استفاده می کند.

به سرعت بهترین نتایج جستجوی ممکن را ارائه دهید. از دیدگاه علمی، الگوریتم ها در واقع مجموعه ای از فرمول ها هستند که مسائل را حل می کنند و مسائل بزرگ و پیچیده را برای یک توسعه دهنده وب به مسائل کوچکتر تبدیل می کنند.

سپس هر صفحه بر اساس چندین عامل مهم رتبه بندی می شود، از جمله:

تعداد دفعاتی که یک کلمه کلیدی در یک صفحه مشاهده شده است (محتوای با کیفیت)

وب سایت خوش بینانه و با کیفیت

به روز رسانی صفحات وب قدیمی با یک الگوریتم جدید

ساخت لینک های خوب با استفاده از سایت های قابل اعتماد (بک لینک)

وب سایت خود را موبایل پسند کنید (سئوی موبایل)

این احتمال وجود دارد که یک سایت سرعت بارگذاری صفحه بالایی داشته باشد

استفاده از نشانه گذاری طرحواره توصیه شده گوگل برای ارائه اطلاعات مفید به موتورهای جستجو، مانند آدرس ها و محصولات

یک برند قوی در وب سایت خود داشته باشید تا جستجو و توجه کاربران بیشتر به وب سایت خود از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام جلب شود

داشتن دامنه قوی و با کیفیت (استفاده از کلمات کلیدی، برندینگ و کیفیت لینک ها)

استفاده از HTTPS برای افزایش امنیت اطلاعات کاربر

تجربه کاربری خوب (کاربر زمان بیشتری را در وب سایت و تعداد دفعات و صفحاتی که کاربر از وب سایت بازدید می کند)

مواردی وجود دارد که ما کنترلی روی آنها نداریم، مانند سن وب سایت ها و نام های دامنه، با این حال، بسیاری از این عوامل رتبه بندی در کنترل ما هستند، مانند محتوای منحصر به فرد، توسعه صفحه برای انجام و گزینه ها. پیوندهای ...

موتورهای جستجو از ترکیبی از الگوریتم‌ها و شاخص‌های رتبه‌بندی چندگانه برای ارائه صفحات وب با رتبه‌بندی مرتبط با صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) استفاده می‌کنند.

اگر به طراحی و نوشتن یک وب سایت مشغول هستید، باید تمام قوانین گوگل را رعایت کنید تا علاوه بر جریمه نشدن توسط گوگل، رتبه بالایی برای سایت خود کسب کنید.

اما اگر قوانین گوگل (موتور جستجو) را به طور کامل رعایت نکنید، توسط الگوریتم های مختلف شناسایی می شود و در طول مسیر موتورهای گوگل وب سایت شما را تحلیل می کنند و گوگل شما را جریمه می کند.

توسعه دهنده وب برای افزایش رتبه سایت خود نیاز به وجود الگوریتم هایی دارد.

الگوریتم های اصلی:

محتوای وب سایت را بررسی کنید.

بررسی وضعیت پیوند

انتخاب نتایج جستجو

اگر روی نتایج جستجوی چند سال پیش کلیک کنید، قطعاً تبلیغات نامرتبط و پنجره‌های بازشو مزاحم را خواهید دید که بزرگ‌تر از پنجره‌های پس‌زمینه بودند که واقعاً آزاردهنده بودند.

به همین دلیل است که گوگل الگوریتم هایی (الگوریتم) نجات دهنده برای کمک به شناسایی و مقابله با سایت های اسپم طراحی کرده است.

در واقع این الگوریتم‌ها هستند که به کاربران یاد می‌دهند چگونه محتوای باکیفیت تولید کنند و رتبه سایت خود را بهبود بخشند و به وضعیت واقعی آن برسند.

در بین الگوریتم های گوگل، الگوریتم مرغ مگس خوار بهترین است

این فقط برای راهنمایی و هدایت سریع کاربران عمل می کند، مانند علائم راهنمایی و رانندگی برای هدایت سریع رانندگان و مسافران به مقصد مورد نظرشان عمل می کند.

از مثال بالا می توان دریافت که الگوریتم گوگل مجموعه ای از عوامل و دستورالعمل هایی است که وب سایت های مختلف را بر اساس عملکرد و مطابقت با قوانین گوگل متمایز می کند.

وجود این الگوریتم ها برای بهینه سازی وب سایت ها ضروری است.

ابتدا از ورود وب سایت های بی کیفیت جلوگیری می کنند.

دوم اینکه باعث رشد قابل توجه وب سایت های ارزشمند و کاربر محور می شوند.

جستجوی گوگل باید نیازها و اهداف کاربر را درک کند و بر اساس آن بهینه سازی کند.

مروری بر الگوریتم های گوگل

گوگل در 13 ژانویه اعلام کرد که اولین به روز رسانی الگوریتم سال 2020 را راه اندازی کرد.

اهمیت این به روز رسانی الگوریتم افزایش می یابد زیرا غول موتور جستجو تایید می کند که آخرین به روز رسانی گوگل یک الگوریتم مهم است.

چرا الگوریتم های گوگل اهمیت دارند؟

گوگل برای تصمیم گیری بهتر در مورد هر رتبه به داده های زیادی نیاز دارد.

نتایج مرتبط تری که افراد هنگام جستجوی یک کلمه کلیدی خاص به دست می آورند. بهتر.

داده هایی که گوگل استخراج می کند و به جستجوهای دیگر برمی گرداند دقیق تر است.

موتور جستجوی گوگل از تمام وب سایت ها بازدید می کند، از الگوریتم هایی برای تجزیه و تحلیل رتبه هر سایت استفاده می کند و صفحاتی را که بالاترین رتبه را دارند در صفحه نتایج موتور جستجو قرار می دهد.

این بدان معناست که بهترین لینک های مرتبط با جستجوی شما از نظر تئوری جزو اولین لینک هایی هستند که گوگل لیست می کند و الگوریتم ها دائما در حال تغییر و بهبود هستند تا صفحه توسط گوگل شناسایی و تایید شود.

کوچکترین تغییر در الگوریتم گوگل می تواند تاثیر زیادی بر روی یک وب سایت خاص داشته باشد.

در نتیجه تغییرات و به‌روزرسانی‌های الگوریتم، بسیاری از سایت‌ها با رتبه‌بندی پایین‌تر جریمه شدند، در حالی که سایر سایت‌ها افزایش قابل توجهی در ترافیک و بهبود رتبه‌بندی را تجربه کردند.

هر سال الگوریتم گوگل حدود 500 تا 600 بار تغییر می کند، در حالی که اکثر این به روز رسانی ها اندک هستند و اغلب حتی توسط کاربران و سئو سایت گرفته نمی شوند.

قدرتمندترین و مهم ترین الگوریتم های گوگل عبارتند از:

الگوریتم BERT

این هوش مصنوعی گوگل است

الگوریتم تازگی محتوا

محتوای با کیفیت و غنی

الگوریتم رقص گوگل

این به دلیل رتبه بندی نتایج گوگل است که به طور ناگهانی نمی تواند سایت شما را برای یک یا چند کلمه کلیدی تقویت کند.

الگوریتم مرغ مگس خوار

درک معنای عبارت جستجو و ارائه نتایج مرتبط با سرعت و دقت بالا به کاربر

الگوریتم پاندا

در فوریه 2011، اولین فیلتر جستجو به عنوان بخشی از آپدیت پاندا اجرا شد.

این یکی از سنتی ترین الگوریتم های گوگل است. کیفیت محتوا و میزان رضایت کاربر از متن و متن را کنترل می کند.

عملکرد این الگوریتم جلوگیری از کیفیت پایین و محتوای تکراری است.

الگوریتم پنگوئن

در 24 آوریل 2012، گوگل اولین به روز رسانی پنگوئن را منتشر کرد.

این سایت با سایت های متخلفی سروکار دارد که سعی می کنند با خرید بک لینک های (تقلبی) با رتبه های بالا یا استفاده از لینک هایی از سایت های معروف، به نام تکنیک های کلاه سیاه، رتبه وب سایت خود را افزایش دهند.

وب سایت های پر از کلمات کلیدی تکراری و لینک های غیر طبیعی توسط الگوریتم پنگوئن شناسایی و جریمه می شوند.

مثلا

خرید هدیه روز ولنتاین برای همسرتان قدم بزرگی است.

امسال، هدیه روز ولنتاین باید راهی برای بیان میزان دوست داشتن او باشد.

مطمئن شوید که هدیه ولنتاین به خوبی بررسی شده است.

اگر امروز عشق نشان می دهید، زندگی می کنید تا دوست داشته شوند. آیا برای انتخاب بهترین هدیه روز ولنتاین آماده اید؟

همانطور که می بینید، کلمه کلیدی "هدیه عشق" بارها در این محتوای نازک ذکر شده است.

این کلمه کلیدی دستورالعمل های وب مستر گوگل را نقض می کند.

الگوریتم کبوتر

این الگوریتم نزدیکترین و بهترین مکان جستجوی کاربر را پیدا می کند.

الگوریتم های مغز

این الگوریتم مبتنی بر هوش مصنوعی است، هدف این الگوریتم شناسایی مفهوم مورد نظر کاربر و نشان دادن بهترین پاسخ و همچنین بهینه سازی ترتیب نتایج جستجو است.

Google Sandbox

مکان موقت (زمین بازی) برای سایت هایی که گوگل از حضور و فعالیت دائمی آنها مطمئن نیست

تفاوت بین الگوریتم پاندا و پنگوئن

به روز رسانی پاندا عمدتاً در مورد محتوای با کیفیت است.

هنگامی که پنگوئن سعی می کند هرزنامه یا لینک های سوء استفاده ای را که سعی در دستکاری هر بیننده موتور جستجو دارند حذف کند.

مهم است که مراقب هر دو به روز رسانی باشید. هنگامی که سایت شما توسط پاندا جریمه می شود، احتمال زیادی وجود دارد که سایت شما توسط پنگوئن تحت تاثیر قرار گیرد.

الگوریتم مرغ مگس خوار

در 26 سپتامبر 2013، گوگل یکی از مهم ترین پیشرفت ها را در الگوریتم موتور جستجوی خود منتشر کرد.

مرغ مگس خوار به گوگل یک پلتفرم "دقیق و سریع" می دهد که در آن کاربران جستجو می توانند به راحتی وقتی کلمه کلیدی خاصی را در موتور جستجو تایپ می کنند، آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند.

همانطور که از نام این الگوریتم پیداست، دقیق ترین، سریع ترین و دقیق ترین الگوریتمی است که در سال 2013 وارد گوگل شد و مهمترین ویژگی این الگوریتم را می توان به شرح زیر بیان کرد:

سرعت و دقت بسیار بالایی در تجزیه عبارتی که کاربر در جستجوی آن است دارد

در کمترین زمان بهترین نتیجه را به کاربر می دهد

عبارات و کلماتی را که کاربران جستجو می کنند را درک کنید و تفاوت بین عبارت و هدف جستجوی کاربر را تشخیص دهید.

همین را می فهمد و به گوگل کمک می کند تا بهترین نتایج را به کاربر ارائه دهد.

به عنوان مثال، الگوریتم مرغ مگس خوار تفاوت بین قیمت یخچال و مدل های طبیعی را تشخیص می دهد و گوگل را راهنمایی می کند تا محتوای مربوط به هر موردی را که کاربر جستجو می کند ارائه دهد.

این الگوریتم با استفاده از نمودار دانش گوگل، نتایج دقیق مورد نظر را در اختیار کاربران قرار می دهد و درک عمیقی از جستجوی کاربران دارد.

برای مثال اگر بهترین رستوران کره ای را جستجو کنید و یک جمله پر از سوال ننویسید، هوشمندی و دقت این اپلیکیشن بهترین رستوران کره ای تهران را به شما نشان می دهد زیرا می تواند جای شما را پیدا کند. و اگر نه، شاید بهترین رستوران های کره را به شما نشان دهیم.

نمودار دانش گوگل

تا به حال، حتماً فکر کرده اید که چگونه گوگل هر بار که نتایج جستجوی گوگل یا پنالتی های گوگل را ذکر می کند، معنی کلمات و عبارات کلیدی جستجو شده کاربر را می داند.

گوگل به عنوان یک فرد متفکر و یادگیرنده تمامی محتوای سایت های کمکی را بررسی می کند تا بتواند مدام به دانش و دانش خود بیفزاید که به آن نمودار دانش گوگل می گویند.

Google Knowledge Graph بین 0 تا 100 جستجو در صفحات مختلف در اختیار کاربر قرار می دهد، به عنوان مثال اگر بیوگرافی یک بازیگر را جستجو کنید، تمام فیلم ها و برنامه های تلویزیونی بازیگر و کارگردان را نشان می دهد.

به عبارت دیگر، این به روز رسانی برای بهبود ارائه نتایج برای یک کلمه کلیدی طراحی شده است، نه فقط یک کلمه کلیدی، بلکه چیزی که ما آن را "کلید کلیدی هدف" می نامیم.

به طور مشابه، پاندا و پنگوئن به طور مداوم الگوریتم های موجود را به روز می کنند، در حالی که مرغ مگس خوار یک الگوریتم جدید است.

این الگوریتم جدید از بیش از 200 عامل رتبه بندی برای تعیین ارتباط و امتیاز کیفیت یک سایت خاص استفاده می کند.

مرغ مگس خوار به عنوان یک مدل تقسیم بندی، سئوی قدیمی را از سئو جدید جدا می کند.

توجه

مرغ مگس خوار از جملات طولانی به جای کلمات کلیدی استفاده می کند.

سایت هایی که از کلمات کلیدی طولانی استفاده می کنند موفقیت قابل توجهی پیدا کرده اند.

91٪ از ترافیک جستجو از کلمات کلیدی دم بلند است.

با تمرکز بر کلمات کلیدی طولانی، شما اساساً ترافیکی را برای وب سایت خود ایجاد می کنید که شما را برای بازدیدکنندگان بیشتر و بنابراین پیوندهای بیشتر در طول زمان تنظیم می کند.

به عنوان مثال: اصطلاحاتی مانند "کافه" یا "کافه میامی" در دسترس شما نیستند.

با این حال، اصطلاحات طولانی مانند "بهترین کافی شاپ در میامی" ممکن است رقابت کمتری داشته باشند اما برای مخاطبان شما خوب هستند.

این رویکرد تحقیق کلمات کلیدی و ایجاد محتوا همراه با به روز رسانی مرغ مگس خوار است.

به عنوان مثال، الگوریتم مرغ مگس خوار تفاوت قیمت بین یخچال و یخچال طبیعی را تجزیه و تحلیل می کند و آن را به گوگل هدایت می کند تا محتوای مرتبط با آنچه کاربر به دنبال آن است ارائه دهد.

با کمک دانش تصویر گوگل؛ این الگوریتم نتایج مورد نظر را به کاربران می دهد و بینش عمیقی را در مورد جستجوهای کاربر ارائه می دهد.

به عنوان مثال، اگر فقط بهترین رستوران های کره ای را جستجو کنید و جمله پرس و جو را کامل ننویسید، وضوح و دقت این الگوریتم همچنان بهترین رستوران های کره ای تهران را به شما نشان می دهد زیرا می تواند موقعیت مکانی شما را تشخیص دهد و در غیر این صورت این کار را انجام می دهد. . بهترین رستوران های کره را نشان دهید.

نمودار دانش گوگل

در همین حال هر زمان که به نتایج جستجوی گوگل یا پنالتی های گوگل اشاره می شود، باید تعجب کنید که گوگل چگونه می داند که مردم به دنبال چه کلمات کلیدی و عباراتی هستند.

گوگل به عنوان یک فرد متفکر و مطالعه تمام محتوای وب سایت های مرجع را مطالعه می کند تا بتواند دانش و اطلاعات خود را که به آن نمودار دانش گوگل می گویند، پیوسته اضافه کند.

نمودار دانش گوگل بین 0 تا 100 جستجو در صفحات مختلف به کاربر می دهد، مثلا اگر بیوگرافی یک بازیگر را جستجو کنید، تمام فیلم ها و سریال های بازیگر و کارگردان را به شما نشان می دهد.

به عبارت دیگر، این به روز رسانی برای بهبود ارائه نتایج برای یک کلمه کلیدی خاص طراحی شده است، نه تنها برای خود کلمه کلیدی دقیق، بلکه برای آنچه ما "هدف کلمه کلیدی" می نامیم.

به یک معنا، پاندا و پنگوئن به روز رسانی مداوم الگوریتم های موجود بودند، در حالی که مرغ مگس خوار الگوریتم جدیدی بود.

الگوریتم جدید از بیش از 200 عامل رتبه بندی برای تعیین ارتباط و امتیاز کیفیت یک سایت معین استفاده می کند.

مرغ مگس خوار مانند نوعی خط تقسیم، سئوی قدیمی را از جدید جدا می کند.

توجه

مرغ مگس خوار از عبارات کلیدی دم بلند به جای کلمات کلیدی استفاده می کند.

وب سایت هایی که از کلمات کلیدی طولانی استفاده می کنند بسیار موفق بوده اند.

91 درصد از ترافیک جستجو از کلمات کلیدی طولانی به دست می آید.

با تمرکز بر کلمات کلیدی طولانی، اساساً ترافیک را به سمت سایت خود هدایت می کنید، که شما را برای بازدیدکنندگان بیشتر و بنابراین پیوندهای بیشتر در طول زمان تنظیم می کند.

به عنوان مثال: شما کلماتی مانند "کافی شاپ" یا "کافه میامی" را متوجه نمی شوید.

با این حال، اصطلاح کوتاهی مانند "بهترین کافی شاپ در میامی" ممکن است کمتر رقابتی باشد. اما کاملا برای مخاطبان شما مناسب است.

این رویکرد برای تحقیق کلمات کلیدی و ایجاد محتوا با به روز رسانی مرغ مگس خوار ترکیب شده است.

الگوریتم مرغ مگس خوار قوانینی را برای بهبود سئو سایت ایجاد کرد

از تکرار کلمات کلیدی خودداری کنید و از مترادف ها و خانواده کلیدواژه های یکسان استفاده کنید، مثلاً طبق گفته گوگل، لامپ و لامپ یک مفهوم را بیان می کنند.

به عنوان مثال، زبان نشانه گذاری گوگل (شما) به گوگل این امکان را می دهد که یک صفحه وب را بهتر درک کند و تعیین کند که آیا محتوای آن صفحه در مورد ورزش است یا هنر.

نرخ پرش را کاهش دهید، برای این کار، بخش های مختلف و ساده مانند جداول و نمودارها و غیره را اضافه کنید. و محتوای سایت برای افزایش زمانی که کاربر در سایت می گذراند.

در حال حاضر معنا و منطق سئو در رابطه با الگوریتم ها چیزی نیست جز بهبود تجربه جستجوی کاربر با الگوریتم مرغ مگس خوار، به جای جستجوی طولانی، تنها با اشاره به کلمه مورد نظر می توان نتایج جستجو را بهبود بخشید.

تاکید بر الگوریتم مرغ مگس خوار

از کلمات کلیدی مورد نظر خود استفاده کنید

استفاده از انکر تکست های مناسب

مقالات و محتوای کوتاه برای کاربران خاص

استفاده از تصاویر و ویدئو در تولید محتوا

AnchorTexts چیست؟

تمام کاراکترها و کلمات موجود در محتوا یا مقاله مرتبط با وب سایت یا مقاله (لینک) دیگری که کاربر می تواند روی آنها کلیک کند، متن نامیده می شود.

انکر تکست ها باعث افزایش رتبه وب سایت در موتورهای جستجو می شود.

امتیاز جریمه وب سایت از گوگل

کاهش و کاهش ترافیک ورودی

شاید واضح ترین نشانه جریمه افت ناگهانی رتبه SERP سایت شما باشد.

به عنوان مثال، اگر وب سایت شما برای مدتی در صفحه اول گوگل نباشد، ترافیک وب سایت شما تقریباً بلافاصله تأثیرات آن را احساس می کند.

شما باید به صورت دوره ای رتبه سایت خود را در گوگل بررسی کنید، اگرچه گاهی اوقات کاهش جزئی رتبه ممکن است به دلیل بهبود رتبه وب سایت رقیب شما باشد.

خوب دستی

گوگل از طریق پلتفرم Webmaster Tools خود برای صاحبان سایت های جریمه شده پیام می فرستد. در وب مستر تولز، صاحبان سایت می توانند لیستی از تخلفات سایت را مشاهده کنند.

ابزارهای مدیریت سیستم می توانند به شما در شناسایی مسائلی مانند مجازات های محتوای تکراری کمک کنند. (ما در مقاله ای جداگانه در مورد کنسول جستجو صحبت خواهیم کرد.)

اگر قبلاً سیستم عامل را نصب کرده اید، به سادگی وارد شوید، Search Appearance و سپس HTML Enhancements را از منوی کشویی انتخاب کنید.

سپس گوگل لیستی از مشکلات احتمالی را در اختیار شما قرار می دهد و به شما اجازه می دهد تا اقدامات لازم را برای حل آنها انجام دهید.

همه مجازات های الگوریتم به یک اندازه شدید نیستند.

مجازات الگوریتمی

استفاده از گوگل

بدون دریافت پیامی از طرف گوگل، فقط می توانید فرض کنید که بر اساس شواهد توسط گوگل جریمه شده اید. که یک جریمه خودکار است

کلمات کلیدی وب سایت در جستجوی گوگل قابل مشاهده نیستند (این جریمه حذف نمی شود)

جستجوی لینک شما در گوگل انجام نشد

وقتی گوگل وب سایت شما را در لیست سیاه قرار می دهد، شامل موارد زیر می شود:

کارهایی مانند خرید لینک انجام دهید

لیست های هرزنامه

اضافه بار کلمه کلیدی

ویروس یا بدافزار را در سایت پخش کنید

نکته پایانی:

تنها کاری که برای بهبود رتبه سایت خود باید انجام دهید این است که لینک ها را به روشی مقیاس پذیر و ارگانیک بسازید و بر ارائه محتوای با بهترین کیفیت (خواه یک پست وبلاگ نوشته شده یا یک اینفوگرافیک خلاقانه) تمرکز کنید تا ترافیک را افزایش دهید. تعداد بازدید را وارد کنید. به وبلاگ شما

بیشتر بخوانید: https://blogten.ir/mag-google-algorithm/

|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خبر و آدرس taranemag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 35
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1328
:: باردید دیروز : 1444
:: بازدید هفته : 4048
:: بازدید ماه : 10974
:: بازدید سال : 65557
:: بازدید کلی : 291090